Gratulere på facebook??

Ancita

Glad i forumet
Er ikke det litt "frekt" å skrive gratulerer på facebookveggen til noen når de har født, før de har fått informert om det selv? Har sett dette 3 ganger nå..også kommer det en haug med gratulasjoner etter av andre folk..
Og jeg tenker at det er jo ikke sikkert den som har født vil at alle på facebook skal vite det enda?
Personen vil jo kanskje dele den gode nyheten selv med vennene sine?

Jeg syns det er frekt dersom personen selv ikke har sagt at det er ok.

jeg hadde ikke skrevet noe på FB om at gutten hadde kommet, men sendt meld til de nermeste da det haglet inn gratulasjoner på FB... syns ikke det gjorde noe. men hadde jeg ikke fått sagt noe til "mine" først hadde jeg nok blitt litt sur ja...

Ja om det er ok så er jo alt i orden[:)]
Har sett det har skjedd når noen har dødd også, folk skriver RIP på statusen sin så fort de har fått vite det..

Har tenkt på det selv flere ganger..

ORIGINAL: aimste

jeg hadde ikke skrevet noe på FB om at gutten hadde kommet, men sendt meld til de nermeste da det haglet inn gratulasjoner på FB... syns ikke det gjorde noe. men hadde jeg ikke fått sagt noe til "mine" først hadde jeg nok blitt litt sur ja...

Jeg ville aldri vært den første som gratulerte uten at personen selv hadde skrevet at "xx har kommet til verden" etc, men om flere allerede har begynt å gratulere kan jeg godt slenge meg på..

ORIGINAL: ¤BabySunshine¤

Jeg ville aldri vært den første som gratulerte uten at personen selv hadde skrevet at "xx har kommet til verden" etc, men om flere allerede har begynt å gratulere kan jeg godt slenge meg på..

Jeg også. Er jo noen ganger de ikke er på facebook selv før noen dager etter. Og vi har bare informert de nærmeste, så har jungeltelegrafen gått. Litt annerledes med å annonsere en graviditet.

Samme her :)

Sign.

Fikk sagt ifra til nesten alle de nærmeste før en av de nærmeste skrev det på face..
Da hang jo alle seg på...

Mamma ringte meg da vi var på tur på føden, og hun hadde sagt ifra om at hun ikke ville vite at jeg skulle føde.. Hun ville ikke vite det for hun kom til å bekymre seg..
Så jeg sa jo ingenting til henne da...
Og de hadde ikke tatt med seg telefonene på soverommet den kvelden..

Så mamma og pappa leste det på face samtidig som de leste mld fra oss, og så at vi hadde ringt..

Kjipt, men sånn blir det når de ikke tar telefonene med på soverommet [8D][;)]

Skjedde det samme med meg, synes det bare var utrolig koselig! [:D]

Vel...så lenge jeg ser andre har gjort det før meg,så gjør jeg det selv også...Om det er frekt,bryr jeg meg egentlig ikke så veldig mye om,bør være glad for gratulasjoner syns jeg..

hadde ikke brydd meg[:)]

Syns det bare e koselig eg[:)]
E ikkje ofte at så mangen skriver til meg[8D]

Husker selv når jeg hadde fått ungen at det var masse gratulasjoner der. Syns bare det var kjempe hyggelig jeg. Så ikke på det som frekt i det hele tatt nei.

ORIGINAL: Marthemoms

hadde ikke brydd meg[:)]

ja, det er frekt - jeg synes folk skal få lov å annonsere slikt på fb selv før andre kommenterer det

Derfor blokkerte jeg veggen min 3 uker før termin, så ingen fikk skrevet noe der [8D] Jeg ville være SIKKER på at jeg hadde fått sagt det til de viktigste menneskene først, og at de ikke skulle få vite det fra facebook men fra oss [:)]
Er sikkert ikke så viktig for noen, men jeg følte at det var veldig viktig for meg [:)]

... og så åpnet jeg veggen igjen da jeg hadde annonsert det på facebook selv [:D]

Back
Topp