Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer vi også til å gjøre....det gjorde vi når det gjaldt å gå ut offentlig med at vi var gravide også...sa at det ikke var FB-offentlig før vi selv la det ut på vår egen sideEnigvi fortalte alle at ingen skulle skrive noe/legge ut bilder før vi hadde gjort det
![]()
Det er jeg heeelt enig i.her ble det desverre publisert på fb til og med før jeg kom ned fra overvåkningen etter ks. Så utrolig unødvendig........
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg tror ikke de som gratulerer på face mener det vondt, men samtidig tror jeg at noen faktisk ønsker å vise at de var først ute, de fikk "annonsere" noe stort og får mange liker og slikt.
Sambo skrev på face at han var blitt onkel samme kveld som barnet ble født, uten at foreldrene selv hadde skrevet noe. De hadde ikke engang annonsert svangerskapet på facebook, så jeg bad ham fjerne det. Han hadde bare ikke tenkt så langt, han ville bare fortelle om noe fint som han var veldig stolt over, men han var jo enig med meg da jeg forklarte hvorfor han burde ta det vekk.
Synes alle bør tenke slik. I "gamle dager" hadde man det innabords at man svarte på samme måte som man fikk beskjed.Jeg gratulerer aldri på fb før jeg ser de har gjort det selv. Får jeg en sms eller mms gratulerer jeg tilbake i en smsHer ropte vel søstra mi det ut for meg på fb.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app