Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De hentet jeg i går. Sjekk at du har fått en "ny" babyboks fra apotek 1. Jeg fikk en gammel en, både bladet var utdatert og lindex sin tilbud om gratis body gikk ut i august. Men tror jeg har fått fikset det.
Vitus var jo bare helt tragisk da..
Okei jeg sendte en klagemail til apotek 1 og fikk beskjed om at jeg fortsatt kunne bruke lindex kupongen. Tar med den utskriften og når jeg skal på lindex, for da er jeg sikker på at det virker.Ok, da tror jeg faktisk at jeg har fått en gammel, men skal sjekke en gang til!!
Hvor melder jeg meg for å få den Rimi-pakken?? Hva heter den??
I dag hentet jeg gratispakker på Vitus apotek og Apotek1Mest imponert over Babybox fra Apotek1, men gøy at det er gratis da! Bam-pakken kom i posten for lenge siden
Vis vedlegget 34647
Kan man bare gå å hente, eller må man registrere seg noe sted?![]()
Okei jeg sendte en klagemail til apotek 1 og fikk beskjed om at jeg fortsatt kunne bruke lindex kupongen. Tar med den utskriften og når jeg skal på lindex, for da er jeg sikker på at det virker.
http://rimi.no/default.aspx?id=28&t=2
Det er til rimi sin. Så får du på mail hvilken uke du kan hente i. Jeg fikk i uke 52.
Libero sin kommer jo heller ikke før nærmere termin sto det. JEg som har så liten tålmodighet.
Har du bestilt den gratis smokken fra bam? Vet det ligger hver sin smokk i de pakkene du fikk. Men alt gratis tenker jeg. Og på asan sin side kan du få enten gratis intimsåpe eller våtservietter![]()
Skriv den på mannen eller noe.Heheh....hadde visst registrert meg på rimi-pakken
Sent from my iPad using BV Forum
Rimipakke?
Hvor langt var du på vei når du hentet pakkene?![]()
Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥
Da har jeg registrert meg og kommer i uke 52Ja...jeg vet ikke hva som er i den, men se lenken i innlegget over her
Sent from my iPad using BV Forum