Gratispakker er hentet!

Lykkeline

Glad i forumet
Januarhula 2014
I dag hentet jeg gratispakker på Vitus apotek og Apotek1 :-) Mest imponert over Babybox fra Apotek1, men gøy at det er gratis da! Bam-pakken kom i posten for lenge siden :-)

ImageUploadedByBV Forum1381515817.503856.jpg

De hentet jeg i går. Sjekk at du har fått en "ny" babyboks fra apotek 1. Jeg fikk en gammel en, både bladet var utdatert og lindex sin tilbud om gratis body gikk ut i august. Men tror jeg har fått fikset det.

De hentet jeg i går. Sjekk at du har fått en "ny" babyboks fra apotek 1. Jeg fikk en gammel en, både bladet var utdatert og lindex sin tilbud om gratis body gikk ut i august. Men tror jeg har fått fikset det.

Ok, da tror jeg faktisk at jeg har fått en gammel, men skal sjekke en gang til!!

Hvor melder jeg meg for å få den Rimi-pakken?? Hva heter den??

Ok, da tror jeg faktisk at jeg har fått en gammel, men skal sjekke en gang til!!

Hvor melder jeg meg for å få den Rimi-pakken?? Hva heter den??
Okei jeg sendte en klagemail til apotek 1 og fikk beskjed om at jeg fortsatt kunne bruke lindex kupongen. Tar med den utskriften og når jeg skal på lindex, for da er jeg sikker på at det virker.

http://rimi.no/default.aspx?id=28&t=2
Det er til rimi sin. Så får du på mail hvilken uke du kan hente i. Jeg fikk i uke 52.

Libero sin kommer jo heller ikke før nærmere termin sto det. JEg som har så liten tålmodighet.

Har du bestilt den gratis smokken fra bam? Vet det ligger hver sin smokk i de pakkene du fikk. Men alt gratis tenker jeg. Og på asan sin side kan du få enten gratis intimsåpe eller våtservietter;)

Kan man bare gå å hente, eller må man registrere seg noe sted? :)

Jeg meldte meg inn på den babybox-pakken via pampers sin app, den andre husker jeg ikke, men sikkert en reklame i bam-bladet eller svangerskapsboken... Søk på apotek1/pampers og Vitus. Fikk mail fra de, som jeg viste frem i dag...meen de studerte den ikke så kan sikkert hente meg flere...hahah...

Okei jeg sendte en klagemail til apotek 1 og fikk beskjed om at jeg fortsatt kunne bruke lindex kupongen. Tar med den utskriften og når jeg skal på lindex, for da er jeg sikker på at det virker.

http://rimi.no/default.aspx?id=28&t=2
Det er til rimi sin. Så får du på mail hvilken uke du kan hente i. Jeg fikk i uke 52.

Libero sin kommer jo heller ikke før nærmere termin sto det. JEg som har så liten tålmodighet.

Har du bestilt den gratis smokken fra bam? Vet det ligger hver sin smokk i de pakkene du fikk. Men alt gratis tenker jeg. Og på asan sin side kan du få enten gratis intimsåpe eller våtservietter;)

Takk for nyttig info...her gjelder det å holde sammen :-) hihi :-) Keg trodde Rimi-pakken var sluttet med, men nå skal jeg jaggu inn å registrere meg på den også :-)

Smokken fra bam tror jeg at jeg dropper, har bestilt og fått 15 smokker fra navnesmokken.no
Med navn på selvfølgelig, for det er bestemt :-)

Ja den fra vitus var en stor skuffelse!! Men den fra babybox var veldig fin! :) gleder meg til de ande!! :) tar imot alt som er gratis :)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Det er prøver på forskjellige kremer, smokk, sokker, brosjyrer, bleier, husker ikke alt nå:p haha! Men i den fra vitus fikk jeg bare et par kremer, brosjyrer og no te:p jeg hentet de på samme dag, så ble så skuffet når jeg åpnet vitus sin sist og babybox hadde hatt såå mye i seg!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Heheh....hadde visst registrert meg på rimi-pakken :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvor langt var du på vei når du hentet pakkene? :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Var 26 uker på fredag. Det står at du kan hente de 3 mnd før termin....men ikke sjekket de navn eller noe, knapt kikket på sms'en/mailen jeg ville vise dem!! Var bare hyggelige! De såg jo at jeg var gravid:-) Dessuten hadde de sagt noe, hadde jeg uansett bare vært en uke unna 3 mnd til termin.

Liberopakken får jeg visst sms/Mail om 2 mnd før termin, den skal hentes på en kiwi-butikk!! Rimi-pakken får jeg også Mail/sms om når det nærmer seg!

Back
Topp