Gratis ting til gravide

xsandra

Flørter med forumet

Rimi - babypakke
reflex - Bleiebøtte
libero -babypakke
Apotek - babypakke
Bam - Babypakke
HudenMin - Smøredagbok, toalettappe og en Klut

vet dere om flere ??

om du trykker på linkene, så kommer det opp et utfyllingskjema :) så fyller du bare det ut, så kommer det på mail videre hva du må gjøre.

Du får enten en kvittering på mail, eller så får du det i posten.
så må du gå til butikken med kvitteringen å hente pakken din :)

flott med en sånn liste asså :)

Er vel noen bokklubber å sånn å, men da må en jo passe på å enten avbestille eller melde seg ut igjen

Disse gratispakkene slipper man jo å binde seg til. Det er HELT gratis [;)]

Men ser at RIMI ikke gir pakke til barn nr.2[>:]

Huff jeg får pakker annen hver dag! Å ingen av dem er gratis.. Koster masse i frakt.. Det blir vertfall en del kroner når du får så masse pakker.. Abc, 123 å matte greiene er helt syke med å sende.. Ligger jo noen ute på framsiden av BV

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Huff jeg får pakker annen hver dag! Å ingen av dem er gratis.. Koster masse i frakt.. Det blir vertfall en del kroner når du får så masse pakker.. Abc, 123 å matte greiene er helt syke med å sende.. Ligger jo noen ute på framsiden av BV

De er helt gratis. vet at bleiebøtten ikke er helt gratis,
man må kjøpe papirposene å ha i til 200 kr:)

de andre får man en kvittering på, så må man feks, gå til "apoteke" med kvitteringen så får man babypakken sin :)

Hmmm.. Jeg har alltid fått med kvittering på frakt.. Den minste har vært på 49 og den største på 189[:-]

Hmmm.. Jeg har alltid fått med kvittering på frakt.. Den minste har vært på 49 og den største på 189[:-]

Det er ingen frakt på de som er nevnt øverst her. De får du en lapp i posten eller på e-post, og så må du hente de selv.[;)] Ande klubber har pakker man får tilsendt og de må man som regel betale frakt på ja[>:]

Hehe.. Oki[:D] Tror det var fra go'boken

Go'boken har en velkomstpakke som du får gratis (men betaler frakt...altså ikke gratis) og så er du medlem etter det, og betaler da for de pakkene du får. Men du kan avbestille de du ikke syns er nødvendige/du ønsker.[;)]

Å?? Kan man det? Hvordan da?[:D][:D]

Er ikke sikker.[8|] Men det er jo ingen krav til minstekjøp[:)], og hvis jeg ikke husker feil så kan du melde deg ut når du vil også[:)]. (altså ikke sånn at man må være medlem i minst 1 år og kjøpe minst 1 pk...) Du kan jo sjekke på "min side" på go'boken.no. Der står det helt sikkert hvordan man avbestiller[:)] Og tror det skal stå i brevet som følger med pakken du får hvordan du avbestiller neste.[;)]

ORIGINAL: *fulliull*

Disse gratispakkene slipper man jo å binde seg til. Det er HELT gratis [;)]

Men ser at RIMI ikke gir pakke til barn nr.2[>:]

Jeg fikk ikke registrert meg pga at jeg prøvde å registrere samme mobilnummer som sist, så da fikk gubben registrere seg i steden. [;)]

Goboken er en bokklubb som en kan melde seg inn få velkomstpakke og melde seg ut.

Å?? Kan man det? Hvordan da?[:D][:D]

Du logger bare på din side og melder deg ut. veldig lett[:D]

der må man betale frakten ja;)

Apotekpakken får man ikke hvis man er rigistrert fra før[&:][8|]

Kult !! Tusen takk for linkene... [:D]

ORIGINAL: Diddij

Apotekpakken får man ikke hvis man er rigistrert fra før[&:][8|]

Jeg fikk mamman min til å registrere seg jeg, også sender hun meg linken [:D]

Back