Gratis ting til gravide

ORIGINAL: BlueDome

ORIGINAL: Diddij

Apotekpakken får man ikke hvis man er rigistrert fra før[&:][8|]

Jeg fikk mamman min til å registrere seg jeg, også sender hun meg linken [:D]

Jeg registerte den på den andre mailadressa jeg[8D]

ORIGINAL: *fulliull*

Disse gratispakkene slipper man jo å binde seg til. Det er HELT gratis [;)]

Men ser at RIMI ikke gir pakke til barn nr.2[>:]

Fikk aldri den til nr 1 jeg så om de ikke gir til barn nr 2 kan de dra til h*****e! [8D]

ORIGINAL: giggsy

Fikk aldri den til nr 1 jeg så om de ikke gir til barn nr 2 kan de dra til h*****e! [8D]

Jeg fikk heller aldri til nr 1 - fantes ikke da. Ingen problemer og legge inn min bestilling jeg hvertfall...

ORIGINAL: BlueDome

ORIGINAL: giggsy

Jeg fikk heller aldri til nr 1 - fantes ikke da. Ingen problemer og legge inn min bestilling jeg hvertfall...

Ja..sånn helt korrekt... så er det at hver husstand får 2 pk (en 0-6 mnd og en 6-12 mnd) Dersom du ikke har fått den ene eller begge tidligere så kan du få de denne gangen[;)]

BabyBox pakken til Apoteket kan man få flere ganger. Da er det bare å sende e-post om at du når får et nytt barn, og da sletter de seg og du kan registrere deg på nytt [:)]

Men det gikk ikke hos RIMI..[:'(]

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Å?? Kan man det? Hvordan da?[:D][:D]

på min side på www.goboken.no så kan du stoppe de bøkene du ikke vil ha. pause medlemskapet eller si det helt opp.
genialt. :)

Du må ikke kjøpe posene.. Jeg har hentet, og tanten til sambo, men du får tilbud om å kjøpe i tillegg... Det følger faktisk med poser i pakken :)

pampers har også gaveboks, usikker på om det er samme som bam, men det går det jo an å sjekke[:D]

Det er samme som på bam :) Og forresten, de er veldig hyggelige på apotekene i hordaland, for jeg fikke ikke printet ut sånn lapp, så de bare gav meg en pakke... Jeg sa det som det er, at jeg ikke har printer... Man kan prøve det, og går ikke det, kan man ta styret med å printe osv :P

ORIGINAL: Delgado

Du må ikke kjøpe posene.. Jeg har hentet, og tanten til sambo, men du får tilbud om å kjøpe i tillegg... Det følger faktisk med poser i pakken :)

Jeg har også brukt sånne helt enkle hvite søppelposer (sånne som de ofte har på offentlige plasser, skoler og barnehager) Det funker helt fint[:)] og er litt billigere enn å bruke de dispenserene..

Takk for svar:D Sendte bare mail til kundeservice.. Dem sa dem hadde sendt meg feil pakker og at det var pakker på vei for over 600 kr!!![:-] Er der mulig? Har jo betalt kjempe masse for pakker til barn i skolealder jeg[8D]

Joda... om man fx har vært registret i tidligere svangerskap, kan man sende dem en mail med begrunnelse så de får sletta opplysningene dine.... så du kan registrere

Når jeg prøver å registrere meg, får jeg vite at jeg allerede er registrert. Jeg har barn fra før og har derfor registrert meg og mottatt BabyBox tidligere.
Send en mail til oss på info@babybox.no så vi kan fjerne deg fra databasen då du kan registrere deg igjen.

sakset fra denne linken: [link=http://www.babybox.no/babybox_no.asp?ID=iKj2f4daA66iii5]Babybox_ Spørsmål og Svar[/link]

Back
Topp