Gratis Pakker

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Har noen bestilt noen å hvem og var dere fornøyde om dere alt har hentet?

Jeg har bestilt fra Libro klubben som hentes hos kiwi og Rimi sin idag.
Hadde tenkt noen andre også men da kunne bli oppringt med marked undersøkelses på telefon å det gidder jeg ikke og de registerte navnet og adressen ditt i et register av noe slag....

Apotek 1 er absolutt den beste! Hentet fra kiwi og den var så som så, vitus apoteket sin var grei, var med flaske blandt annet.
Venter på lappen for å hente rimi pakken :)

Hva er innholdet i rimi pakken da? Har fått hentelappe.. Men vet ikke om jeg orker hente den.. :o

Har hentet Apotek1 som var en KLAR vinner over Libero sin og Vitus Apotek.
Venter ennå på Rimi.
Regnes det med gratis tøybleie-pakke fra kommunen? Isåfall vinner dét flere ganger over alt annet ;)

Apotek1, libero sin, vitus apotek og skal hente rimi sin endag :-)
Pakkene er jo gratis så kan vel ikke lavere å bli fornøgd !

Last edited:
Libero sin, apotek og barnas hus sin (mammabox). Var helt greie de :)

...
Regnes det med gratis tøybleie-pakke fra kommunen? Isåfall vinner dét flere ganger over alt annet ;)
Å?? Hvor får man det? Har fått masse engangs-bleier av ei venninne da så har et helt lager men lyst å prøve tøybleier også.

Å?? Hvor får man det? Har fått masse engangs-bleier av ei venninne da så har et helt lager men lyst å prøve tøybleier også.

Jeg bor på Grenland hvor det er deres "miljøvennlige tilskudd". Det gjelder bare i Telemark.
Oslo har tilbakebetaling av kjøp av tøybleier opptil 1000 kr, noe som er vanligst for de fleste kommuner (de som har dette tiltaket).
Du må bare sjekke med kommunen din :) Pleier å kunne googles.
Ville også googlet hva det betyr å bruke tøybleier i stedet for engangs :)

Har bestilt og hentet babybox fra apotek 1, Rimi sin, vitus apotek sin og libero/Kiwi.

Er veldig glad for alle, så kjekt å få noen vareprøver og produkter vi kan bruke.

Husker ikke alt, men går mye i små tuber med forskjellige kremer, små bleiepakker, pakker med bind, sutter, våtservietter, vaskemiddel, brosjyrer, flasker, barneskjeer.

Rimi sin og apotek 1 sin var mest innholdsrik.

Har bestilt og hentet babybox fra apotek 1, Rimi sin, vitus apotek sin og libero/Kiwi.

Er veldig glad for alle, så kjekt å få noen vareprøver og produkter vi kan bruke.

Husker ikke alt, men går mye i små tuber med forskjellige kremer, små bleiepakker, pakker med bind, sutter, våtservietter, vaskemiddel, brosjyrer, flasker, barneskjeer.

Rimi sin og apotek 1 sin var mest innholdsrik.
Hvordan fikk du hentet rimi sin? Jeg har registrert meg hos de, men har ikke hørt noe mer ..

Back
Topp