Gratis babypakker

Hvor i Lillestrøm? :) Jeg har spurt to ganger her nå, men de har ikke hatt.
Ringte 10 forskjellige kiwier i dag tidlig. Jordal hadde nå. Så fortet meg å hente.

Vet at kjeller er tomme, ringte dem først, men hun damen sa at de skulle få inn igjen på onsdag. Så du kan ringe de da. Ring tidlig, så kanskje de kan holde den av til deg.

Jeg spurte om de på Jordal kunne skrive navnet mitt på den, så kom jeg så fort som mulig i dag for å hente.

Du kan jo høre om de på Jordal har flere?

Oppfordrer folk til å bare hente ut 1, da det er veldig vanskelig å få tak i Kiwi sine

Veldig fint for oss å få testet ut produktene.
Min mann og jeg henter ikke dobbelt av noen pakker, det har jeg absolutt ikke samvittighet til. Så lykke til alle som er på jakt etter en ledig startpakke! Tok meg nesten 3 mnd å finne

Jeg fikk en pakke fra apoteket for typ 13 år siden. Får jeg da ikke noen pakke derfra nå? Noen som vet? Får opp feilmelding når jeg prøver å få hentemelding

Jeg fikk en pakke fra apoteket for typ 13 år siden. Får jeg da ikke noen pakke derfra nå? Noen som vet? Får opp feilmelding når jeg prøver å få hentemelding
Har hentet til alle tre barna. Så det skal du få:)

Fikk hentet både fra kiwi, rema og apotek1 i helga, så ganske overrasket at det gikk så smooth.

Back
Topp