Fikk hentet ut på Kjeller. Hvor har du prøvd å hente ut?Hvor i Lillestrøm?Jeg har spurt to ganger her nå, men de har ikke hatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk hentet ut på Kjeller. Hvor har du prøvd å hente ut?Hvor i Lillestrøm?Jeg har spurt to ganger her nå, men de har ikke hatt.
Ringte 10 forskjellige kiwier i dag tidlig. Jordal hadde nå. Så fortet meg å hente.Hvor i Lillestrøm?Jeg har spurt to ganger her nå, men de har ikke hatt.
Okei, takk for svarFikk hentet ut på Kjeller. Hvor har du prøvd å hente ut?![]()
Jeg har bare prøvd å hente ut i sentrum.Merkelig. Det står 1 box per barn, så det skal du kunne få!Jeg fikk en pakke fra apoteket for typ 13 år siden. Får jeg da ikke noen pakke derfra nå? Noen som vet? Får opp feilmelding når jeg prøver å få hentemelding
Får dra opp og snakke med deMerkelig. Det står 1 box per barn, så det skal du kunne få!
Har hentet til alle tre barna. Så det skal du fåJeg fikk en pakke fra apoteket for typ 13 år siden. Får jeg da ikke noen pakke derfra nå? Noen som vet? Får opp feilmelding når jeg prøver å få hentemelding
Under kundeklubb, der står «mine kuponger»Hvor i appen på Apotek1 vil kupongen fra Babybox komme opp?