Vet du hvilke ting de har tatt ut?Nå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvilke ting de har tatt ut?Nå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selv
Hmm ser ut til at kanskje bare libresse bind og bleie størrelse 2 som er tatt vekk.Vet du hvilke ting de har tatt ut?
Så rart. Jeg hentet ut etter navnebytte og fikk plukke selv?Nå når rema gikk fra æ til Rema app, så har de lansert egen ferdigpakket boks. Denne inneholder ikke like mye som når man plukket selv
Hmm.. var kanskje noen dager «omstilling»? Mener det sto at jeg skulle plukke når jeg hentet, men når boksen sto på gulvet så tok jeg bare den med meg. Ser nå når jeg søker opp rema 1000 boksen så er det oppdatert med «dette får du» og da uten bleie str 2 og libresseSå rart. Jeg hentet ut etter navnebytte og fikk plukke selv?
Merkelige greier. Kjedelig uansett da, når man får mindre. Men fin pakke uten str 2 og libressen altsåHmm.. var kanskje noen dager «omstilling»? Mener det sto at jeg skulle plukke når jeg hentet, men når boksen sto på gulvet så tok jeg bare den med meg. Ser nå når jeg søker opp rema 1000 boksen så er det oppdatert med «dette får du» og da uten bleie str 2 og libresse
Litt kjedelig, men absolutt fin pakke uansett ja!Merkelige greier. Kjedelig uansett da, når man får mindre. Men fin pakke uten str 2 og libressen altså
I Bærum hadde de ihvertfall!Hvor får dere tak i Kiwi sin? Har bare fått svar om at de er tomme på så og si alle Kiwiene i hele Norge. Trumf så de hadde vært tomme på hovedlager siden september 2024… noen som fikk ut i Oslo?
Fikk hentet ut i Lillestrøm, der var det ikke noe problem å hente ut. Fikk mail da jeg registrerte meg for babypakke. Har du prøvd å registrere deg?Hvor får dere tak i Kiwi sin? Har bare fått svar om at de er tomme på så og si alle Kiwiene i hele Norge. Trumf så de hadde vært tomme på hovedlager siden september 2024… noen som fikk ut i Oslo?
Tomme på kiwi i finnmark ogsåHvor får dere tak i Kiwi sin? Har bare fått svar om at de er tomme på så og si alle Kiwiene i hele Norge. Trumf så de hadde vært tomme på hovedlager siden september 2024… noen som fikk ut i Oslo?
Hvor får dere tak i Kiwi sin? Har bare fått svar om at de er tomme på så og si alle Kiwiene i hele Norge. Trumf så de hadde vært tomme på hovedlager siden september 2024… noen som fikk ut i Oslo?
Fikk hentet i går, de har vært tomme fra lager lenge, men fått inn igjen nå.Hvor får dere tak i Kiwi sin? Har bare fått svar om at de er tomme på så og si alle Kiwiene i hele Norge. Trumf så de hadde vært tomme på hovedlager siden september 2024… noen som fikk ut i Oslo?
Mener det er tre måneder før/etter termin. Samboer kan også hente ut om begge har hver sin trumf/kiwikontoMå man ha kommet til en viss uke for å hente ut disse pakkene? Kan samboer gjøre det også?
Må man bevise det på en eller annen måte? Spesielt han om han går aleneMener det er tre måneder før/etter termin. Samboer kan også hente ut om begge har hver sin trumf/kiwikonto
Nei, tror ikke det. Jeg måtte bare bruke bankkortet mitt som er koblet opp til trumfkontoen for at hun i kassa så at jeg var trumfmedlemMå man bevise det på en eller annen måte? Spesielt han om han går alene
Var innom Kiwi på lørdagen. De sa de ikke hadde fått inn enda… så jeg må nok vente litt til. Noen av butikkene sa de bare fikk inn 1 om gangen når de bestilte fra hovedlagerFikk hentet i går, de har vært tomme fra lager lenge, men fått inn igjen nå.
Ja, fikk beskjed om å hente etter 3 dager, men ingen her som hadde sett babypakker siden september 2024… ringte rundt etter å ha besøkt flere kiwier… og nå løper tiden veldig fra meg. Så mulig jeg bare må droppe den. Men har hørt at enkelte sier at den er så bra. Så litt trist å gå glipp av produktene. Hadde vært fint å få testet.Fikk hentet ut i Lillestrøm, der var det ikke noe problem å hente ut. Fikk mail da jeg registrerte meg for babypakke. Har du prøvd å registrere deg?
Fikk også beskjed på mail om å hente etter tre dager, men det gikk i glemmeboksen. Tror jeg hentet etter 3-4 uker på min lokale Kiwibutikk og fikk med en gang. Synes både Kiwi og Rema har ålreite pakker, men synes det er litt rart at de er utsolgt over alt - særlig når du får melding om å hente etter 3 dager..Ja, fikk beskjed om å hente etter 3 dager, men ingen her som hadde sett babypakker siden september 2024… ringte rundt etter å ha besøkt flere kiwier… og nå løper tiden veldig fra meg. Så mulig jeg bare må droppe den. Men har hørt at enkelte sier at den er så bra. Så litt trist å gå glipp av produktene. Hadde vært fint å få testet.
Fikk hentet ut i Lillestrøm, der var det ikke noe problem å hente ut. Fikk mail da jeg registrerte meg for babypakke. Har du prøvd å registrere deg?