Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg og, på alle tre pakkene.. Det er jo ingen som kan sjekke det uansett, og det er jo ikke slik at jeg ikke ser gravid ut Ville bare ha alt i hus så jeg kan ha oversikt over hva som trengsJeg la bare inn en tidligere termin for å kunne hente med en gang
jeg hentet typ 4,5 mnd før termin på alle tre pakkene.. Det er jo ingen som kan sjekke det uansett, og det er jo ikke slik at jeg ikke ser gravid ut Ville bare ha alt i hus så jeg kan ha oversikt over hva som trengsSpent på disse pakkene ja! Men er det nøyaktig tre mnd før kupongen blir synlig i appen? Altså om jeg har termin 15 november, vil kupongen ikke være synlig før 15 august?
Min var synlig hele tiden. Så kunne sikkert hentet yt før.
Bare pass på at du ikke trykker på aktiver før du står i skranken og ekspeditrisen ser at du trykker. Den er synlig i 30 sekunder så blir den satt som brukt
Tragisk. Hu som ekspederte meg sa: la oss se hva som skjer når tiden går ut. Så hu var ikke kjent med dette hu hellerKjempe tungvindt system det der egentlig. Var jo det som gjorde at det bare var så vidt jeg fikk ut pakken her.
Jeg la bare inn en tidligere termin for å kunne hente med en gang
Jeg la bare inn en tidligere termin for å kunne hente med en gang
Tragisk. Hu som ekspederte meg sa: la oss se hva som skjer når tiden går ut. Så hu var ikke kjent med dette hu heller
Det gjorde jeg og
Jeg har også hentet ut fra dem idag Samt så fikk jeg pakken fra go'boken som jeg bestilte. Den var også finJeg har hentet ut fra Rema, Kiwi og Apotek 1 i dag. Fikk også 2 mnd gratis viaplay fra Apotek 1, men koden var gyldig t.o.m 31.juli 2019.... Haha teit
Noen som har erfaringer med den bleiebøtta man får for 1kr?
De samarbeider med Apotek1, så Apotek1s "Babybox" er også fra LiberoFår man gratispakke fra Liberoklubben? Ser man gjorde det før, men finner ikke nå..
Oki, takkDe samarbeider med Apotek1, så Apotek1s "Babybox" er også fra Libero