Gratis babypakker

En tråd i 'November 2019' startet av smørblomst85, 4 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frøknaa :) Gift med forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19

Her er hva jeg har fått i de 3 pakkene: 4 pakker bleier, 4 pakker våtservietter, 2 pakker tørrservietter, 2 smukker, 1 flaske, q-tips, 2 forskjellige typer ammeinnlegg, skjeer, babysåpe, div prøver på kremer og salver, endel infobrosjyrer og 2 mnd gratis viaplay.
    20190809_142934.jpg

• Liker Liker x 3
  2. Pulverheksa82 Betatt av forumet Himmelbarn

jeg og, på alle tre pakkene.. Det er jo ingen som kan sjekke det uansett, og det er jo ikke slik at jeg ikke ser gravid ut :hilarious: Ville bare ha alt i hus så jeg kan ha oversikt over hva som trengs :happy:

• Liker Liker x 2
  3. Pulverheksa82 Betatt av forumet Himmelbarn

jeg hentet typ 4,5 mnd før termin på alle tre pakkene.. Det er jo ingen som kan sjekke det uansett, og det er jo ikke slik at jeg ikke ser gravid ut :hilarious: Ville bare ha alt i hus så jeg kan ha oversikt over hva som trengs :happy:

• Liker Liker x 1
  4. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Ååh takk for svar jenter! Jeg har sett den ligger der, men leste bare at man kan hente tre mnd før, så tenkte den ikke var aktiv før det:wacky:

5. smørblomst85 Flørter med forumet

Kjempe tungvindt system det der egentlig. Var jo det som gjorde at det bare var så vidt jeg fikk ut pakken her.

6. EnsligStork Forelsket i forumet Sommerfuglene Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19

Tragisk. Hu som ekspederte meg sa: la oss se hva som skjer når tiden går ut. Så hu var ikke kjent med dette hu heller

7. Ceres_ Glad i forumet Himmelbarn Novemberbarna 19

Jeg gjorde det samme, når jeg bestemte meg for at jeg ville hente pakker lagde jeg bare en termindato som passet med når jeg ville hente :bag:

• Liker Liker x 1
  8. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Ja veldig tungvindt om det er slik at vi kan trykke bruk og så forsvinner kupongen:confused:

9. Mammaen til gullungen Flørter med forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19

Det gjorde jeg og ;)

10. Mammaen til gullungen Flørter med forumet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19

Lurt å vente med å trykke til etter de ansatte har henta babypakka, så kan de selv trykke etter det :)

11. Sonniken Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberbarna 19

Haha! :) Jeg bestilte pakker i går, men den fra kiwi fikk jeg ikke legge inn riktig termindato nei.. var et par dager for tidlig.. Men jeg våget ikke å skrive en tidligere termindato :p hehe.. tenkte ikke på det altså jeg :p

12. Mana92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Jeg har hentet ut fra Rema, Kiwi og Apotek 1 i dag. Fikk også 2 mnd gratis viaplay fra Apotek 1, men koden var gyldig t.o.m 31.juli 2019.... Haha teit :hilarious:

13. Mica Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Noen som har erfaringer med den bleiebøtta man får for 1kr?

14. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Jeg har også hentet ut fra dem idag :D Samt så fikk jeg pakken fra go'boken som jeg bestilte. Den var også fin :)

• Liker Liker x 1
  15. Malli93 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Jeg har nå fått hentet ut pakken fra kiwi, rema og apotek 1:D
    Tenker også på å melde meg inn i bokklubb, der var så mange fine velkomstgaver, samt flotte bøker til lille:)

16. smørblomst85 Flørter med forumet

Helt ok, men ikke luktfri. Og refillene er dyre.
    Så her blir vi å kjøpe en som vi kan bruke vanlige poser i.
    Koster jo 600 kr, men sparer fort inn det sammenlignet med å kjøpe dyre refiller.
    Og med snart 2 bleieunger i hus, orker jeg ikke å gå ut med alle bleiene.

• Nyttig Nyttig x 2
  17. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Skoringen har ny pakke som kan bestilles :)

• Liker Liker x 2
  18. Mica Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Får man gratispakke fra Liberoklubben? Ser man gjorde det før, men finner ikke nå..

19. blåveispiken1207 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

De samarbeider med Apotek1, så Apotek1s "Babybox" er også fra Libero :)

20. Mica Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Oki, takk :happy:

Del denne siden