Gratis babypakker

Her er hva jeg har fått i de 3 pakkene: 4 pakker bleier, 4 pakker våtservietter, 2 pakker tørrservietter, 2 smukker, 1 flaske, q-tips, 2 forskjellige typer ammeinnlegg, skjeer, babysåpe, div prøver på kremer og salver, endel infobrosjyrer og 2 mnd gratis viaplay.
20190809_142934.jpg
 
Spent på disse pakkene ja! Men er det nøyaktig tre mnd før kupongen blir synlig i appen? Altså om jeg har termin 15 november, vil kupongen ikke være synlig før 15 august?:confused:
jeg hentet typ 4,5 mnd før termin på alle tre pakkene.. Det er jo ingen som kan sjekke det uansett, og det er jo ikke slik at jeg ikke ser gravid ut :hilarious: Ville bare ha alt i hus så jeg kan ha oversikt over hva som trengs :happy:
 
Ååh takk for svar jenter! Jeg har sett den ligger der, men leste bare at man kan hente tre mnd før, så tenkte den ikke var aktiv før det:wacky:
 
Min var synlig hele tiden. Så kunne sikkert hentet yt før.
Bare pass på at du ikke trykker på aktiver før du står i skranken og ekspeditrisen ser at du trykker. Den er synlig i 30 sekunder så blir den satt som brukt

Kjempe tungvindt system det der egentlig. Var jo det som gjorde at det bare var så vidt jeg fikk ut pakken her.
 
Kjempe tungvindt system det der egentlig. Var jo det som gjorde at det bare var så vidt jeg fikk ut pakken her.
Tragisk. Hu som ekspederte meg sa: la oss se hva som skjer når tiden går ut. Så hu var ikke kjent med dette hu heller
 
Ja veldig tungvindt om det er slik at vi kan trykke bruk og så forsvinner kupongen:confused:
 
Det gjorde jeg og ;)

Haha! :) Jeg bestilte pakker i går, men den fra kiwi fikk jeg ikke legge inn riktig termindato nei.. var et par dager for tidlig.. Men jeg våget ikke å skrive en tidligere termindato :p hehe.. tenkte ikke på det altså jeg :p
 
Jeg har hentet ut fra Rema, Kiwi og Apotek 1 i dag. Fikk også 2 mnd gratis viaplay fra Apotek 1, men koden var gyldig t.o.m 31.juli 2019.... Haha teit :hilarious:
 
Noen som har erfaringer med den bleiebøtta man får for 1kr?
 
Jeg har hentet ut fra Rema, Kiwi og Apotek 1 i dag. Fikk også 2 mnd gratis viaplay fra Apotek 1, men koden var gyldig t.o.m 31.juli 2019.... Haha teit :hilarious:
Jeg har også hentet ut fra dem idag :D Samt så fikk jeg pakken fra go'boken som jeg bestilte. Den var også fin :)
 
Jeg har nå fått hentet ut pakken fra kiwi, rema og apotek 1:D
Tenker også på å melde meg inn i bokklubb, der var så mange fine velkomstgaver, samt flotte bøker til lille:)
 
Noen som har erfaringer med den bleiebøtta man får for 1kr?

Helt ok, men ikke luktfri. Og refillene er dyre.
Så her blir vi å kjøpe en som vi kan bruke vanlige poser i.
Koster jo 600 kr, men sparer fort inn det sammenlignet med å kjøpe dyre refiller.
Og med snart 2 bleieunger i hus, orker jeg ikke å gå ut med alle bleiene.
 
Får man gratispakke fra Liberoklubben? Ser man gjorde det før, men finner ikke nå..
 
Back
Topp