Gratis babypakker

Fikk du hentet vitus? Jeg fikk beskjed om at de hadde sluttet med det..
Ja de har sluttet med det, men hvis du går på et apotek der det ikke er så mange handlere, er det mulig de har. Jeg fikk hentet på ditt apotek på togstasjon i Sandvika. Men til og med der hadde de bare igjen 4 :p
 
Her er jo ikke rimi i mils omkrets...
 
Send de mld på fb då ;)

Har gjort det, så får vi se om de svarer, sikkert ikke før i morgen, arbeidsdagen er jo omme :)
Kult om jeg får den, den har jeg ikke regnet med
 
Synes det var så veldig til forpliktelser for å få den Rema1000-pakken :p
Men men. Man må vel godta at de kan kontakte en og at man ikke kan reservere seg mot det.
 
Ja de har sluttet med det, men hvis du går på et apotek der det ikke er så mange handlere, er det mulig de har. Jeg fikk hentet på ditt apotek på togstasjon i Sandvika. Men til og med der hadde de bare igjen 4 :p
Takk for tipset! :)
 
Men ditt apotek, der får man vel ikke registrert seg lener? Får dere pakke bare ved oppmøte da? Det var vel samarbeid med ditt apotek og... vitus? For ditt apotek har vi visst ikke i mitt fylke. Vi har vitus da, men de er sikkert tomme.
 
Jeg printet ut lapp fra vitus apotek for en stund siden, men de hadde ikke der lengre. Så dro jeg på nærmeste dittapotek og ga de lappen som de ikke så på engang og ga meg en pakke :)
 
Back
Topp