Gratis babypakker

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Mange av disse babypakkene er fra tre mnd før termin, og noen av oss nærmer oss jo

Denne oversikten har med de fleste jeg vet om, og en del som ikke er direkte babyreatert i tillegg, da ;)

http://www.babypakker.no/

Jeg får vel i alle fall Liberopakken, og de to apotekboksnene og en mam-smokk, og evt den fra nestle, men sånn mat er jo ikke aktuell på ganske lenge da.

Hva tenker dere?
 
Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få den smokken fra mam jeg... Prøvde, men det ble bare rot.. Kanskje det var fordi jeg brukte mobilen??
 
Jeg satt å så på dette her en dag, men jeg får ikke fra libero fordi jeg hadde bruker der fra før. Altså, jeg bestilte jo den gratispakken til vesla. Får man ikke til hvert barn? Noen som vet? Evt noe triks?:p
 
Jeg satt å så på dette her en dag, men jeg får ikke fra libero fordi jeg hadde bruker der fra før. Altså, jeg bestilte jo den gratispakken til vesla. Får man ikke til hvert barn? Noen som vet? Evt noe triks?:p
Mener det skal gå, bare registere nytt svangerskap på profilen din?

Jeg har også profil fra før, men siden vi ikke bruker papirbleier vet jeg ikke om jeg fikk, eller ber om nå, pakken derfra da...
 
Jeg satt å så på dette her en dag, men jeg får ikke fra libero fordi jeg hadde bruker der fra før. Altså, jeg bestilte jo den gratispakken til vesla. Får man ikke til hvert barn? Noen som vet? Evt noe triks?:p
Jeg måtte inn på libero profilen min og registrere ny graviditet. Da fikk jeg nyhetsbrev som sa at de sender pakke når termin nærmer seg :)
 
Aha! Jeg har bare prøvd fra mobilen, så spørs om jeg ikke må på data og endre det.
Takk!:)
 
Jeg får ikke opp noe sted en kan bestille den apotekpakken fra Vitus apotek, andre som får det til? =)
 
Jeg får ikke opp noe sted en kan bestille den apotekpakken fra Vitus apotek, andre som får det til? =)

Nei, alle linker som finnes til den fører bare til fremsiden av babyverden? Har de overtatt den på noe vis??
 
Pakken frå Vitus Apotek er å vei ut, mange av apotekene så ikkje har meir igjen og får heller ikkje inn meir...
Går rykter om at Rema 1000 skal starta opp med babypakke frå veke 40, så kan bli spennande å sjå :)
 
Uke 40 er jo neste uke! Spennende rykte
 
Hvordan får man dem mam smukken? Jeg har likt de på Facebook...
 
Her. No e da via pc.
 

Vedlegg

  • 562edc14-c9a3-4ceb-b40f-f0408f6cd064.jpg
    562edc14-c9a3-4ceb-b40f-f0408f6cd064.jpg
    208,3 KB · Visninger: 47
Back
Topp