amy86
Glad i forumet
Åja, det er kjedelig! Jeg har heller ikke skriver, så måtte få sambo til å skrive ut hos sin mamma !Lurte bare fordi jeg ikke har tilgang til skriver hjemme, og får så dårlig samvittighet når jeg skriver ut "privat" på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, det er kjedelig! Jeg har heller ikke skriver, så måtte få sambo til å skrive ut hos sin mamma !Lurte bare fordi jeg ikke har tilgang til skriver hjemme, og får så dårlig samvittighet når jeg skriver ut "privat" på jobb![]()
Lurte bare fordi jeg ikke har tilgang til skriver hjemme, og får så dårlig samvittighet når jeg skriver ut "privat" på jobb![]()
Mener på at jeg leste på en/flere(?) at det kunne holde å vise mailen på telefonen displayetJeg har ikke skrevet ut noe kvittering, men kanskje gjøre det for sikkerhetsskyld?
![]()
Oii.. Da skal jeg reise å hente de etterpå =) Har ventet såå lenge =P Er jo vare 2 dager til det er igjen 3 mnd, men jo før, jo bedre =P Bare bittelitt nysgjerrig =PIngen som spurte megEr ikke 3 mnd til termin før den 19, men tok sjansen jeg og de spurte bare etter kvitteringen
![]()
Nei, fikke opp tidligere at jeg har bestilt :s å i går gikk det ikke Ann og trykke på den send bestilling knappen :/Bare jeg som sliter med å bestille vitus sin?
Hmm, hva står det da du skal bestille den da?Bare jeg som sliter med å bestille vitus sin?
Får ikke trykke på bestillingaknappenHmm, hva står det da du skal bestille den da?
Kan jeg hente pakke i et annet fylke enn det jeg bor i? SIkkert teit spm, men..![]()
Det skjedde på meg også, men gikk bare helt ut igjen fra sida å prøvde på nytt ! Da gikk detFår ikke trykke på bestillingaknappen
Og hvis jeg bruker den kalenderhreia deres for å skrive inn termin får jeg ugyldig. Men tror jeg har funnet ut hvorfor da.. Får vel bare prøve igjen senere![]()