Gratis babypakker

Lurte bare fordi jeg ikke har tilgang til skriver hjemme, og får så dårlig samvittighet når jeg skriver ut "privat" på jobb :-P
Åja, det er kjedelig! Jeg har heller ikke skriver, så måtte få sambo til å skrive ut hos sin mamma ! :) Skulle skrive ut noe på jobb en gang og klarte å trykke på feil skriver, så papiret kom til en annen avd! De ringte å sa utsktiften min var der om jeg ville hente den ! Det var flaut det ! Tør derfor heller ikke å skrive ut private ting på jobb mer :)

Lurte bare fordi jeg ikke har tilgang til skriver hjemme, og får så dårlig samvittighet når jeg skriver ut "privat" på jobb :p

Mener på at jeg leste på en/flere(?) at det kunne holde å vise mailen på telefonen displayet:) Jeg har ikke skrevet ut noe kvittering, men kanskje gjøre det for sikkerhetsskyld?:)

Mener på at jeg leste på en/flere(?) at det kunne holde å vise mailen på telefonen displayet:) Jeg har ikke skrevet ut noe kvittering, men kanskje gjøre det for sikkerhetsskyld?:)

Det er sikkert greit det,hvis du har mailen på tlf? Men kan jo hende de er strenge da.

Ingen som spurte meg :) Er ikke 3 mnd til termin før den 19, men tok sjansen jeg og de spurte bare etter kvitteringen ;)
Oii.. Da skal jeg reise å hente de etterpå =) Har ventet såå lenge =P Er jo vare 2 dager til det er igjen 3 mnd, men jo før, jo bedre =P Bare bittelitt nysgjerrig =P

Hmm, hva står det da du skal bestille den da?
Får ikke trykke på bestillingaknappen
Og hvis jeg bruker den kalenderhreia deres for å skrive inn termin får jeg ugyldig. Men tror jeg har funnet ut hvorfor da.. Får vel bare prøve igjen senere;)

Kan jeg hente pakke i et annet fylke enn det jeg bor i? SIkkert teit spm, men.. :P

Får ikke trykke på bestillingaknappen
Og hvis jeg bruker den kalenderhreia deres for å skrive inn termin får jeg ugyldig. Men tror jeg har funnet ut hvorfor da.. Får vel bare prøve igjen senere;)
Det skjedde på meg også, men gikk bare helt ut igjen fra sida å prøvde på nytt ! Da gikk det :)

Ååå.. Jeg glemte å hente apotekpakkene i går.. Da kan jeg gjøre det nå! Hurra =)

Er så utrolig fint vær her, og jeg bor ca 10 min unna både apotek 1 og vitus apotek i gangavstand, men.. Bilen frister veldig.. =P

Back
Topp