Snart 4 barnsmor
Blir kjent med forumet
Jeg finner ikke noe fra nameit? Så må man være trumf medlem for å få kiwi sin pakke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg finner ikke noe fra nameit? Så må man være trumf medlem for å få kiwi sin pakke.
Det stemmer ikke. Jeg har fått pakke fra nameitSer ut som nameit har sluttet med sin. Er null stress å bli trumf medlem da
Det stemmer ikke. Jeg har fått pakke fra nameit
Det stemmer ikke. Jeg har fått pakke fra nameit
De skal starte opp igjen, men skal endre systemet/ordningendem har nettop sluttet med det.
Hvorfor flaut?Kun bestilt rema sin jeg. Synes det er så flaut å spørre etter når jeg skal hente.....
Hvorfor flaut?
Prøv å se på det som at det er butikken som vil selge deg noe. De ønsker jo at du skal like produktene og komme tilbake å handle bleier å ting i flere år! Det er reklame de driver med, ikke veldedighet.Synes bare det er flaut å spørre etter gratis ting.... alltid vært sånn... litt rart skrudd sammen
Prøv å se på det som at det er butikken som vil selge deg noe. De ønsker jo at du skal like produktene og komme tilbake å handle bleier å ting i flere år! Det er reklame de driver med, ikke veldedighet.