Snart 4 barnsmor
Blir kjent med forumet
Jeg finner ikke noe fra nameit? Så må man være trumf medlem for å få kiwi sin pakke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg finner ikke noe fra nameit? Så må man være trumf medlem for å få kiwi sin pakke.

Det stemmer ikke. Jeg har fått pakke fra nameitSer ut som nameit har sluttet med sin. Er null stress å bli trumf medlem da
Det stemmer ikke. Jeg har fått pakke fra nameit![]()
Det stemmer ikke. Jeg har fått pakke fra nameit![]()
De skal starte opp igjen, men skal endre systemet/ordningendem har nettop sluttet med det.
Hvorfor flaut?Kun bestilt rema sin jeg. Synes det er så flaut å spørre etter når jeg skal hente.....
Hvorfor flaut?
Prøv å se på det som at det er butikken som vil selge deg noe. De ønsker jo at du skal like produktene og komme tilbake å handle bleier å ting i flere år! Det er reklame de driver med, ikke veldedighet.Synes bare det er flaut å spørre etter gratis ting.... alltid vært sånn... litt rart skrudd sammen![]()
Prøv å se på det som at det er butikken som vil selge deg noe. De ønsker jo at du skal like produktene og komme tilbake å handle bleier å ting i flere år! Det er reklame de driver med, ikke veldedighet.![]()