Gratis babybox

Vil tipse om at hvis man bruker babyverden sin gravid og barn app så få man rabattkode på babypakke hos komplettapotek, jeg bestilte igår :)
Er ingen krav om svangerskapslengde

Koselig med alt gratis man kan få. Men husk å les vilkårene når dere godkjenner. Nytter ikke å komme etterpå å klage på masse reklame i post og på email eller klage på telefonselgere, dere godkjenner det på noen av disse boksene. Gratis er ikke alltid gratis

Koselig med alt gratis man kan få. Men husk å les vilkårene når dere godkjenner. Nytter ikke å komme etterpå å klage på masse reklame i post og på email eller klage på telefonselgere, dere godkjenner det på noen av disse boksene. Gratis er ikke alltid gratis
Eller abonnementer :hilarious:

Har noen link til Vitusapotek sin boks? Den sliter jeg med å finne!

Hentet en hel masse pakker rett før termin med lillemann. Måtte bestille fra REMA 1000 på nett og hente i butikken.
Ja dette må vi vell med alle ;)

Heilt glemt dette jeg så bra tråden kom opp igjen ☺️

Bestilt rema sin.

Noen som vet hvor kjapt en kan hente hos name it?? Ikke så ofte jeg er på senteret hvor den ligger....

Jeg har henta fra :)
Kiwi
Rema1000
Apotek1
Skal få henta fra Name it

Heilt glemt dette jeg så bra tråden kom opp igjen ☺️

Bestilt rema sin.

Noen som vet hvor kjapt en kan hente hos name it?? Ikke så ofte jeg er på senteret hvor den ligger....
Du får hentemelding etter 7 dager ;) også måtte du vel hente ganske raskt. Bestillte men fikk ikke henta. Så bestilt ny nå i mammas navn i stedet. Så hu henter.

Du får hentemelding etter 7 dager ;) også måtte du vel hente ganske raskt. Bestillte men fikk ikke henta. Så bestilt ny nå i mammas navn i stedet. Så hu henter.

Heller ikkje fått henta min å inså no atvden måtte hentes innen 3 uker :banghead: det var eg komt forbi

Har du bestillt? Tror du får beskjed når den kan hentes

Vil anta en får beskjed ja ☺️

Men tenkte helst om en kunne bestille rett før når en vet en skal innom butikken/senteret. Ser det står fra andre her ca ei uke og en har tre uker å hente den på...

Back
Topp