Gratis babybox

Vil tipse om at hvis man bruker babyverden sin gravid og barn app så få man rabattkode på babypakke hos komplettapotek, jeg bestilte igår :)
Er ingen krav om svangerskapslengde

Koselig med alt gratis man kan få. Men husk å les vilkårene når dere godkjenner. Nytter ikke å komme etterpå å klage på masse reklame i post og på email eller klage på telefonselgere, dere godkjenner det på noen av disse boksene. Gratis er ikke alltid gratis

Hentet en hel masse pakker rett før termin med lillemann. Måtte bestille fra REMA 1000 på nett og hente i butikken.
Ja dette må vi vell med alle ;)

Heilt glemt dette jeg så bra tråden kom opp igjen ☺️

Bestilt rema sin.

Noen som vet hvor kjapt en kan hente hos name it?? Ikke så ofte jeg er på senteret hvor den ligger....

Jeg har henta fra :)
Kiwi
Rema1000
Apotek1
Skal få henta fra Name it

Heilt glemt dette jeg så bra tråden kom opp igjen ☺️

Bestilt rema sin.

Noen som vet hvor kjapt en kan hente hos name it?? Ikke så ofte jeg er på senteret hvor den ligger....
Du får hentemelding etter 7 dager ;) også måtte du vel hente ganske raskt. Bestillte men fikk ikke henta. Så bestilt ny nå i mammas navn i stedet. Så hu henter.

Du får hentemelding etter 7 dager ;) også måtte du vel hente ganske raskt. Bestillte men fikk ikke henta. Så bestilt ny nå i mammas navn i stedet. Så hu henter.

Heller ikkje fått henta min å inså no atvden måtte hentes innen 3 uker :banghead: det var eg komt forbi

Har du bestillt? Tror du får beskjed når den kan hentes

Vil anta en får beskjed ja ☺️

Men tenkte helst om en kunne bestille rett før når en vet en skal innom butikken/senteret. Ser det står fra andre her ca ei uke og en har tre uker å hente den på...

Back
Topp