Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller abonnementerKoselig med alt gratis man kan få. Men husk å les vilkårene når dere godkjenner. Nytter ikke å komme etterpå å klage på masse reklame i post og på email eller klage på telefonselgere, dere godkjenner det på noen av disse boksene. Gratis er ikke alltid gratis
Tror ikke den er tilgjengelig lengerHar noen link til Vitusapotek sin boks? Den sliter jeg med å finne!
Tror ikke den er tilgjengelig lenger
Har noen link til Vitusapotek sin boks? Den sliter jeg med å finne!
Oki Ser ikke ut som den eksisterer lenger nei :/Vet at når eg fikk gutten i jan 2016 fikk eg hentet en mem då var det bare så langt lagere rakk fordi de sku slutte med den
Jeg har hentet ut alle mineFlott tiltak!!
Bør man hente ut allerede, eller vente?
Siden vi er Junigjengen.
Ja dette må vi vell med alleHentet en hel masse pakker rett før termin med lillemann. Måtte bestille fra REMA 1000 på nett og hente i butikken.
Hentet alle utenom kiwi sin, men den er bestiltJeg har hentet ut alle mine
Heilt glemt dette jeg så bra tråden kom opp igjen
Bestilt rema sin.
Noen som vet hvor kjapt en kan hente hos name it?? Ikke så ofte jeg er på senteret hvor den ligger....
Du får hentemelding etter 7 dager også måtte du vel hente ganske raskt. Bestillte men fikk ikke henta. Så bestilt ny nå i mammas navn i stedet. Så hu henter.Heilt glemt dette jeg så bra tråden kom opp igjen
Bestilt rema sin.
Noen som vet hvor kjapt en kan hente hos name it?? Ikke så ofte jeg er på senteret hvor den ligger....
Du får hentemelding etter 7 dager også måtte du vel hente ganske raskt. Bestillte men fikk ikke henta. Så bestilt ny nå i mammas navn i stedet. Så hu henter.
Ææærs sååå kjedeligHeller ikkje fått henta min å inså no atvden måtte hentes innen 3 uker det var eg komt forbi
Hvis du ikke har fått hentet fra NameIt, så er det bare å bestille på nytt. Da får du ny hentemelding når den kommer i butikkenHeller ikkje fått henta min å inså no atvden måtte hentes innen 3 uker det var eg komt forbi
Jeg har også hentet disse, pluss skoringenJeg har henta fra
Kiwi
Rema1000
Apotek1
Skal få henta fra Name it
Har du bestillt? Tror du får beskjed når den kan hentes
Tok ca en uke.Vil anta en får beskjed ja
Men tenkte helst om en kunne bestille rett før når en vet en skal innom butikken/senteret. Ser det står fra andre her ca ei uke og en har tre uker å hente den på...