Gratis babybox

Firfisle89

Glad i forumet
Tenkte det var greit å lage en oversikt over hvilke babyboxer man kan hente gratis, og evt hvor.
Jeg skriver opp de jeg kommer på, så kan dere komme med de jeg evt glemmer :)

~ Apotek1
~ Vitus apotek
~ Rema1000
~ Kiwi
~ Nameit
~ Skoringen ( Denne koster 60kr )

Dette var de jeg kom på nå :)
De fleste pakkene kan hentes ut 3 mnd før termin.

Ja, men det betyr jo ikke at man ikke kan trilletrolle med termindato og dermed få de allerede nå :p

Vil på ingen måte oppfordre til juks, tenkte bare litt på om de eksisterer også om ~5mnd :)

Kiwi, Rema1000 og Apotek 1 hentet jeg ut før mini på 15 måneder var født, så tror de er stabile :)

Hvis man skal hente de selv bør man kanskje se litt gravid ut :hilarious:

Litt tidlig for min del. Noen som vet hva som er i de fra Nameit og skoringen?

Hvis man skal hente de selv bør man kanskje se litt gravid ut :hilarious:

Litt tidlig for min del. Noen som vet hva som er i de fra Nameit og skoringen?
Det er jeg faktisk litt usikker på :) aldri hentet derfra :) men nameit så stod det at det var gave til 300 kr :)

Det er jeg faktisk litt usikker på :) aldri hentet derfra :) men nameit så stod det at det var gave til 300 kr :)

Det står ;

Pakkens innhold er en overraskelse, men har en verdi på over 300 NOK. Innholdet passer til både gutter og jenter, og er naturligvis i den mykeste bomull, perfekt til babyens første tid.

Bestill Skoringens babypakke ved å fylle ut feltene ovenfor.

Babypakken inneholder:
  • 1 sutteklut
  • 1 avtrykkssett
  • 1 babyveske
  • 1 magnetisk fotmåler
  • 1 bitering

Takk! Fikk i hvert fall fra rema og apotekene sist, kiwi sin hadde ikke kommet da. (De delte vel ut fra libero..?) Syns rema sin var bra. Skikkelige produkter. Kanskje den fra kiwi sin er tilsvarende? :)

Jeg har allerede hentet fra NameIt [emoji3526] Fikk en bukse, body og en kosebamse. Kosebamsen var lite pen [emoji23] Men bodyen og buksen var helt nøytral og grei.

Jeg har allerede hentet fra NameIt [emoji3526] Fikk en bukse, body og en kosebamse. Kosebamsen var lite pen [emoji23] Men bodyen og buksen var helt nøytral og grei.

Har du bilde kanskje? :)

Hentet en hel masse pakker rett før termin med lillemann. Måtte bestille fra REMA 1000 på nett og hente i butikken.

Back
Topp