Gratis baby gaver

Jeg kan ikke registrere før på mandag siden jeg har termin 30. Des og det er tidligst 3 mnd før termin. Er det så mange her med termin i slutten av desember?
 
Jeg kan ikke registrere før på mandag siden jeg har termin 30. Des og det er tidligst 3 mnd før termin. Er det så mange her med termin i slutten av desember?
Jeg har 30. desember. Jeg la inn en litt tidligere dato for å få hente den ut.
 
Jeg har 30. desember. Jeg la inn en litt tidligere dato for å få hente den ut.

Hehe ja det er vel ikke værre :p jeg lurte på å gjøre det selv [emoji23]
Men nå kan jeg jo gjøre det uten å jukse [emoji23] selvom jeg aldri kommer til å gå til termin så hadde sikkert ikke vært så veldig juksing uansett :p
 
Har fått hentet ut rema pakken idag :D :D

Var den bra?[emoji3] Får hente min på onsdag[emoji3] Har henta kiwipakka og babybox fra apotek1 og er overassket over disse iallefall[emoji3][emoji1319]
 
Var den bra?[emoji3] Får hente min på onsdag[emoji3] Har henta kiwipakka og babybox fra apotek1 og er overassket over disse iallefall[emoji3][emoji1319]
Hvor fant du kiwi sin?
 

De hadde igjen noen på Kiwi på Økern (Økern Torgvei) De spør etter den koden man får når man registrer seg på kiwi.no. Det går jo ikke an å registrere seg lengre, så jeg hadde kun en mail og registrerte meg som kiwi pluss kunde, men fikk mast meg til en idag likevel:) er god kunde der, vet ikke om det hjalp...:)
 
Jeg tror Oslo er helt håpløst :(
Jeg fant i Rælingen, på Kiwi på Åmot-senteret.

Når de spør om kode, så kan man be de scanne pakken og så sette inn/scanne trumf-kortet sitt. Da blir prisen 0 kr.
 
Her i Halden var det klin umulig å få uten mail [emoji21] De som var igjen var forbeholdt de som har registrert seg tidligere og ikke hentet ut. Asså, Halden er ikke stor så en del blir helt sikkert sendt tilbake så jeg kunne fått synes jeg [emoji56][emoji4] Har hentet apotek 1 sin, og skal hente rema sin
 
Må man spørre på forskjellige kiwibutikker for å få?
Jeg har hentet apotek1 og Rema sin, er det noen andre som har?
 
Må man spørre på forskjellige kiwibutikker for å få?
Jeg har hentet apotek1 og Rema sin, er det noen andre som har?

Jeg spurte på Kiwi. Første gang fikk jeg beskjed om å melde meg inn i Liberoklubben og vente på en Mail hvor det sto at jeg kunne hente ut. Det var visst ikke riktig. Gikk innom en annen butikk. Måtte bare da melde meg inn som kiwi+ kunde og fikk bagen med en gang[emoji2]
 
Har hentet ut kiwi, rema og apotek1 sin [emoji4] Da har jeg vell hentet ut mine.
 
Jeg spurte på Kiwi. Første gang fikk jeg beskjed om å melde meg inn i Liberoklubben og vente på en Mail hvor det sto at jeg kunne hente ut. Det var visst ikke riktig. Gikk innom en annen butikk. Måtte bare da melde meg inn som kiwi+ kunde og fikk bagen med en gang[emoji2]

Sendte Mail til et par kiwi her og begge hadde. Skulle bare komme innom :)) Er medlem i alt fra før så :p
Er det den med stellebagen da ja?? :)
 
Jeg har også sendt melding til noen Kiwibutikker nå, for å høre :)
 
Sendte Mail til et par kiwi her og begge hadde. Skulle bare komme innom :)) Er medlem i alt fra før så [emoji14]
Er det den med stellebagen da ja?? :)
Ja, den er veldig praktisk.
 
Back
Topp