Gratis baby gaver

Trenger ikke bestille. Still opp på kiwi butikken og spør om du kan få en. De butikkene som har igjen, gir ut:)

Ååhhh reeeeeeser til kiwi med en gang[emoji964][emoji100][emoji100]

Jeg meldte inn i godboken og satte abonnementet på at jeg ikke ville motta flere pakker med en gang. Beste innmeldingsgaven i noen bokklubb og med best betingelser. Slipper å avbestille hver måned.

Jeg var på kiwi i går. De hadde 7 stykker igjen. Jeg måtte sende inn påmelding til kundeklubben å vente opptil 3 dager på en bekreftelsesmail før jeg får hente en pakke. Men hun i butikken var veldig grei å holdt av en til meg ut uka [emoji4][emoji4]

Hvilken gave fikk du da?

Valgte en med masse sommerfuglbabyleker. Sist valgte jeg en pakke med litt bøker og leker. Var en helt super leke med mye i svart og hvitt. Perfekt i starten når de ikke ser farger ennå. Har den fra forrige barn :)

Prøvde å gå innom kiwi for å høre om de hadde flere igjen av den stellepakken. De sa ja men at jeg måtte melde meg inn i liberoklubben og motta velkomstmail for å få den. Gjorde det på butikken, men velkomstmailen kunne ta opptil 24 timer å motta. Fikk beskjed om å komme tilbake. Mottok en Mail nå, men finner ingenting om kiwi sin pakke. Kun apotek1 sin?
Kan heller ikke lese på nettsiden at de har noen avtale med kiwi.
Noen som har opplevd det samme?

Back
Topp