Gratis ammeinnlegg i bambus!!

skal disse ligge rett på puppen også evt engangs bak? eller engangs rett på puppen og disse bak for å holde varme.. eller baare disse? :')
har lest forskjellig.. og tenker at det må da bli veldig tjukt med to lag?
noen sier jo også at engang ikke er å anbefale da de kan "sotte fast" på brystvorta? :o
Jeg bruker de rett på puppen :)

skal disse ligge rett på puppen også evt engangs bak? eller engangs rett på puppen og disse bak for å holde varme.. eller baare disse? :')
har lest forskjellig.. og tenker at det må da bli veldig tjukt med to lag?
noen sier jo også at engang ikke er å anbefale da de kan "sotte fast" på brystvorta? :o
Jeg bruker engangs mot puppen og ull bak.. ull kun for å holde varmen.. sitter ikke fast/loer ikke hos meg iaf..

Er nok blitt utsolgt etter at ordet spredte seg.. jeg kunne velge mellom 6 ulike iaf.. er nok bare ett man får gratis.. om man ikke bestiller på andre navn enn seg selv..

Jeg finner de ikke jeg, de er kanskje helt tomme nå?

Er nok blitt utsolgt etter at ordet spredte seg.. jeg kunne velge mellom 6 ulike iaf.. er nok bare ett man får gratis.. om man ikke bestiller på andre navn enn seg selv..
Jeg bestilte forrige onsdag, og da var det mange forskjellige typer ;)

Jeg prøvde disse i dag, brukte da kun disse rett på puppen. Det tok nøyaktig 30 sekunder fra jeg kjente det begynte å sprenge til det var lekk tvers igjennom og ut på genseren!! Løp å henta engangs jeg da;)

Jeg prøvde disse i dag, brukte da kun disse rett på puppen. Det tok nøyaktig 30 sekunder fra jeg kjente det begynte å sprenge til det var lekk tvers igjennom og ut på genseren!! Løp å henta engangs jeg da;)
Blir nok i tillegg til engangs her..!

Jeg fikk beskjed om at mine var klar til henting igår. De har slitt litt med leveringen pga misbruk av koden fra BAM...

Har heller ikke fått noe enda, og jeg bestilte samme kveld det ble lagt ut her...

Back
Topp