Gratis ammeinnlegg i bambus!!

Du kan få gratis ammeinnlegg i bambus på lilleba.no ved å legge til ammeinnlegg i handlekurven og skrive inn rabattkoden BAM2015. Frakt blir også nullstilt ;-)
Hvilken type? Det var jo så mange der.... :-)
Og tusen takk for tipset! :-)

Bare velg!! :-D
Så gøy! Var jo så mange fine mønstre der også! :-)
Er alle samme str.? Tusen takk igjen! Jeg som faktisk hadde tenkt å kjøpe meg et par til imorgen. Hi hi! :-)

Så herlig! Da har jeg bestilt et par. Tusen takk :)

Så gøy! Var jo så mange fine mønstre der også! :-)
Er alle samme str.? Tusen takk igjen! Jeg som faktisk hadde tenkt å kjøpe meg et par til imorgen. Hi hi! :-)
Tror det bare er en str.. fikk tips på en facebookgr så ville bare dele det med dere!

Fikk mine i dag :) jeg fant tilbudet i boken fra Sandvik som man får på sykehuset:) fikk med to nydelige kluter i overaskelse :) det tok akuratt en uke fra jeg bestilte til de kom. Men de er jo gigantiske... Dekker jo omtrent hele puppen ;)

Så gøy :) Da har jeg også bestilt!

Supert!
Tusen takk:happy:

Ble plutselig utvalget veldig dårlig?? Skulle bestille igår, men ble opptatt, og nå er det kun tre motiver igjen. :(

skal disse ligge rett på puppen også evt engangs bak? eller engangs rett på puppen og disse bak for å holde varme.. eller baare disse? :')
har lest forskjellig.. og tenker at det må da bli veldig tjukt med to lag?
noen sier jo også at engang ikke er å anbefale da de kan "sotte fast" på brystvorta? :o

Takk for tips. Var bare et motiv igjen, men har ikke noe å si, de er jo under bhen:) har noen i bambus fra før og de er veldig deilig:)

Back
Topp