Skal visst også hjelpe til på det fruktbarhetsslimet og hjelpe med å bli fortere gravid ble jeg fortalt så gir det et forsøkkan umulig skade
![]()
Ah, hvor får du kjøpt det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal visst også hjelpe til på det fruktbarhetsslimet og hjelpe med å bli fortere gravid ble jeg fortalt så gir det et forsøkkan umulig skade
![]()
Sunniva sin var grei men jeg tok meg et shotteglass å shotta 6-8 glass om morranhaha
Jeg kjøpte min på helsekostenAh, hvor får du kjøpt det da?
Mange sier 1 glass til dagen fra start på ny syklus, og 2 i tiden før EL
- Mye skal man drikke av dette da? Etter kjerringrådene sin anbefaling liksom
Og fra når i syklusen? Sies det no om det?

Mange sier 1 glass til dagen fra start på ny syklus, og 2 i tiden før ELJeg tar lett 3 glass også, men så er jeg veldig glad i det sure og bitre, og drikker heller den enn eplejuice
![]()
Min lokale butikk selger det ikke.. Men det er en rimi-butikk ikke så langt unna som har de, det er Sunniva sin da, den synes jeg er veldig godTenker at det kan ikke skade å prøve...har alle butikker dette?
Men ikke ta bidronningegele etter el - det gjorde jeg en syklus og fikk en helt på trynet lang og rotete syklus.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Grapefrukt juice: helt frem til el ( kan bruke hele syklusen om du vil men skal hjelpe på el slim)Btw kan noe skrive tips om når og hvor mye man skal ta av:
Grapefruktjuice
Wild yam
Bidronninggele
Skader jo ikke å prøve ;-)
Forresten, en kapsel hver dag frem til el med bidronning![]()
Tusen takk for svar!! Kanskje jeg skal prøve det. Men hvor kjøper man dette? Bor i Sverige så bør vel bestillegrapefruktjuice skal jeg kjøpe på butikken etterpå. Men wild yam og bidronninggele må jeg få tak i på en eller annen måte. Er in i tr-perioden nå selvom jeg ikke har annet en litt spottings, men fa rekker jeg kanskje fikse alt frem til neste pp
![]()
Jeg kjøpte på helgekost så kan hende de har det på helsekost i Sverige og, regner med det![]()