Grapefruktjuice...

Skal visst også hjelpe til på det fruktbarhetsslimet og hjelpe med å bli fortere gravid ble jeg fortalt så gir det et forsøk :) kan umulig skade :D

Ah, hvor får du kjøpt det da?

Ah, hvor får du kjøpt det da?
Jeg kjøpte min på helsekosten :) Du får 2 forskjellig, en i pilleform og en med flytende. Jeg valgte pilleformen siden de flytende kosta sykt mye mer... Og hun dama sa det var ikke store forskjellen på de :)

• Mye skal man drikke av dette da? Etter kjerringrådene sin anbefaling liksom :) Og fra når i syklusen? Sies det no om det? :D:p

• Mye skal man drikke av dette da? Etter kjerringrådene sin anbefaling liksom :) Og fra når i syklusen? Sies det no om det? :D:p
Mange sier 1 glass til dagen fra start på ny syklus, og 2 i tiden før EL (: Jeg tar lett 3 glass også, men så er jeg veldig glad i det sure og bitre, og drikker heller den enn eplejuice :happy119

Mange sier 1 glass til dagen fra start på ny syklus, og 2 i tiden før EL :) Jeg tar lett 3 glass også, men så er jeg veldig glad i det sure og bitre, og drikker heller den enn eplejuice :happy119

Tenker at det kan ikke skade å prøve...har alle butikker dette?

Syns heller ikke den var særlig god så ble med en pp :p
Kjøpte den fra rema, mulig d er cevita?

Jeg elsker også grapefruktjuice!! Skjønner ikke hvordan man ikke kan elske det ;-) men som en sa tidligere "smaken er som baken" prøv å sukkre den ut eller med stevia? Blir min første pp neste uke med grapefruktjuice, håper det kan hjelpe ;-) begynt å gi mannen omega 3 og zink også så får vi jo krysse fingrene! Man blir jo gal snart ;-)

Btw kan noe skrive tips om når og hvor mye man skal ta av:

Grapefruktjuice
Wild yam
Bidronninggele

Skader jo ikke å prøve ;-)

Btw kan noe skrive tips om når og hvor mye man skal ta av:

Grapefruktjuice
Wild yam
Bidronninggele

Skader jo ikke å prøve ;-)
Grapefrukt juice: helt frem til el ( kan bruke hele syklusen om du vil men skal hjelpe på el slim)
Wil yam : Jeg fikk beskjed om å kun ta dette etter el men kan hende noen andre vet det bedre?
Bidronninggele: KUN frem til el

Ananasjuice hjelper også sædcellene hvis mannen drikker det :)

Forresten, en kapsel hver dag frem til el med bidronning :)

Forresten, en kapsel hver dag frem til el med bidronning :)

Tusen takk for svar!! Kanskje jeg skal prøve det. Men hvor kjøper man dette? Bor i Sverige så bør vel bestille :-) grapefruktjuice skal jeg kjøpe på butikken etterpå. Men wild yam og bidronninggele må jeg få tak i på en eller annen måte. Er in i tr-perioden nå selvom jeg ikke har annet en litt spottings, men fa rekker jeg kanskje fikse alt frem til neste pp :-)

Tusen takk for svar!! Kanskje jeg skal prøve det. Men hvor kjøper man dette? Bor i Sverige så bør vel bestille :-) grapefruktjuice skal jeg kjøpe på butikken etterpå. Men wild yam og bidronninggele må jeg få tak i på en eller annen måte. Er in i tr-perioden nå selvom jeg ikke har annet en litt spottings, men fa rekker jeg kanskje fikse alt frem til neste pp :-)

Jeg kjøpte på helgekost så kan hende de har det på helsekost i Sverige og, regner med det :)

Jeg kjøpte på helgekost så kan hende de har det på helsekost i Sverige og, regner med det :)

Ja, skal sjekke ut. Wild yam tror jeg ikke jeg trenger da jeg har lest at dette øker progesteron nivået i kroppen, og jeg bruker allerede ProgesterAll-krem rundt og etter eggløsning, så den hjelper jo med dette ;-) skal visst være bedre også!

Back
Topp