Grapefruktjuice...

utålmodig

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
er muligens det verste jeg har smakt! Usj! Er det virkelig noen som kjøper det fordi de syns det er godt?!

Hahahaha. Jeg synes ikke det var så ille på smak jeg :P Men kan ha noe med at jeg ikke drakk så mye da.

Interessant! Må kanskje prøve det jeg også da:p Kanskje det går an å blande den med en bedre smakende juice?

Etter tips fra Lykkeliten_86 droppet jeg grapefruktjuicen fra Sunniva og gikk over til den fra Cevita. Den er mye søtere, og jeg har ingen problemer med å drikke et stort glass av den heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Cevita sin er ganske god.

Lykkeliten har vel også med hell blandet den med sprite, og fått kullsyre-sitron.-grapefruktjus som ikke var så dum, Jeg bare drakk den.

Men da må det jo være bra å spise grapefrukt og da, eller? For hvis du holder deg til fruktkjøttet og ikke rører det stive greiene er det jo kjempe søtt og godt :)

Rauch er det jeg har. Kjøpt på kiwi. Jeg har hatt den iskald og drukket den raskest mulig, for å slippe smaken. Metoden minner meg nesten litt om tiden som tenåring og fersk alkoholdrikker:p

Rauch er det jeg har. Kjøpt på kiwi. Jeg har hatt den iskald og drukket den raskest mulig, for å slippe smaken. Metoden minner meg nesten litt om tiden som tenåring og fersk alkoholdrikker:p

Jeg er sånn fortsatt jeg :P

Jeg ELSKE grapefruktjuice - drakk kjempemye den måneden spira satt, så tror det er noe i det:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hadde en fra kiwi som var grusom. Sunniva eller helst Civita er noe annet, ja.

Jeg prøvde det en gang. Ble med en slurk for min del, resten av kartongen gikk rett i vasken :p Fy flate, for meg smakte det nesten som oppkast, haha. Jeg tenkte at jeg heller vil ha mindre av den fruktbare utfloden enn å tvinge i meg noe slikt :p Men det er jo en smakssak. Noen elsker det jo :) Jeg fikk et tips om å spise frukten med f.eks banan og ananas. Frukten skal nok være like så godt som juicen, så det er verdt et forsøk om man ønsker å prøve det. Det smakte i alle fall bedre, synes nå jeg, men ingen favoritt akkurat :p

Vi vil ha 2014 spire! <3

Kjøpte inn en ny flaske i dag. Tenker å overdrive inntaket noe så sinnsykt :p

Det som er greit å tenke på at smaken handler mye om vane. En må smake noe 20 ganger før en begynner å like det så hvis en bare drikker det mye og ofte nok så vil en etter hvert synes at det er godt :)

Gikk gjennom en lang prosess når jeg begynte med spirulina og hvetegress. I begynnelsen smakte det HØGG, men nå i dag synes jeg det er helt greit.

Her blir det også å hølje det nedpå denne mnd :p skal i tillegg prøve bidronning :)

Hva bidronning geleen skal hjelpe for nå igjen?
Skal visst også hjelpe til på det fruktbarhetsslimet og hjelpe med å bli fortere gravid ble jeg fortalt så gir det et forsøk :) kan umulig skade :D

Back
Topp