Grapefrukt kjerne ekstrakt.

Jeg pleier å ta fra CD 1 til El. Blander ut fra 8-10 dråper i 1/2 glass vann, 2 - 3 ganger om dagen. Kan øke mengden ekstrakt etterhvert

Ta det fra cd1 til el! Jeg har så mye el slim at det renner over. Aldri hatt så mye før! Burde prøves!

Har dette samme effekt som grapefruktjuice? I såfall vil jeg prøve ekstrakt, siden juicen ikke smaker noe godt:hungover:

Ja men jeg fikk den ikke før idag i posten på dag 10. Så det er trygt at jeg tar den noen dager nå?
Trygt ja! Kjør på! Tok bare et par dager før det gjorde susen :) ta 10 dråper 4 ganger om dagen :joyful: Max dose med en gang :) :hilarious::hilarious:

Jeg kjøpte den minste flasken på 10 ml. Den holder vel i ett par pp?
Ja jeg kjører på jeg. Tatt 2 ganger allerede idag og skal ta en til snart. Men jeg tar hostesaft også i tillegg :)
Jeg også kjøpte den lille flasken den blir nesten tom nå å da Har jeg brukt den i 14 dager :happy:

Jeg også kjøpte den lille flasken den blir nesten tom nå å da Har jeg brukt den i 14 dager :happy:
Åå da burde jeg kanskje bestille en større flaske fort som mulig så jeg evt har til neste pp i tilfelle jeg går tom.
Håper bare så inderlig det går. Vi har blitt gravide tidligere men pga visse omstendigheter rundt akkurat den tiden så tok vi abort. Og nå får vi det søren ikke til.. Har så lyst å shoppe ting man trenger selv om jeg har noe fra før av som jeg har handlet pga ett familiemedlem fikk barn og jeg var mye barnevakt. Så har mosekurv, reiseseng, dyne, sengetøy, 2 bamser med hvert sitt navn på(vi har navn klart til gutt og jente) og en del babyklær. Viste som mangler er vogn, bilstol og vognposer nå. Og par andre småting

Back
Topp