Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Når skal man begynne med dette og hvor mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk den først idag da men jeg kan begynne idag for det? El om noen dager..Jeg pleier å ta fra CD 1 til El. Blander ut fra 8-10 dråper i 1/2 glass vann, 2 - 3 ganger om dagen. Kan øke mengden ekstrakt etterhvert
Men hva er det den egentlig skal hjelpe mot? Og kan jeg ta den hele tiden?Er bare å prøve, men om det har effekt vet jeg ikke![]()
Står vel noen steder at det hjelper for å øke mengden EL slim? Prøv å Google?Men hva er det den egentlig skal hjelpe mot? Og kan jeg ta den hele tiden?
Jeg prøvde å Google men ble ikke klok. Men da lønner det seg ikke å ta den etter El er over og før mens da.Står vel noen steder at det hjelper for å øke mengden EL slim? Prøv å Google?![]()
Ja men jeg fikk den ikke før idag i posten på dag 10. Så det er trygt at jeg tar den noen dager nå?Ta det fra cd1 til el! Jeg har så mye el slim at det renner over. Aldri hatt så mye før! Burde prøves!
Ja men jeg fikk den ikke før idag i posten på dag 10. Så det er trygt at jeg tar den noen dager nå?
Ok hadde den ikke på cd 1 men tar den fra nå. Og går det ikke denne pp så begynner jeg på cd 1 neste periode.Det er trygt å ta den frem til EL, men den har nok ingenting virkning enda. Skal taes fra cd1 til el for å øke el slim
Jeg har forstått det ja. Men om det stemmer vet jeg ikke. Men skader ikke å prøve. Selve juicen fikser jeg ikke.Har dette samme effekt som grapefruktjuice? I såfall vil jeg prøve ekstrakt, siden juicen ikke smaker noe godt![]()
Trygt ja! Kjør på! Tok bare et par dager før det gjorde susenJa men jeg fikk den ikke før idag i posten på dag 10. Så det er trygt at jeg tar den noen dager nå?
Max dose med en gang 

Jeg kjøpte den minste flasken på 10 ml. Den holder vel i ett par pp?Trygt ja! Kjør på! Tok bare et par dager før det gjorde susenta 10 dråper 4 ganger om dagen
Max dose med en gang
![]()
![]()
Jeg også kjøpte den lille flasken den blir nesten tom nå å da Har jeg brukt den i 14 dagerJeg kjøpte den minste flasken på 10 ml. Den holder vel i ett par pp?
Ja jeg kjører på jeg. Tatt 2 ganger allerede idag og skal ta en til snart. Men jeg tar hostesaft også i tillegg![]()

Åå da burde jeg kanskje bestille en større flaske fort som mulig så jeg evt har til neste pp i tilfelle jeg går tom.Jeg også kjøpte den lille flasken den blir nesten tom nå å da Har jeg brukt den i 14 dager![]()
Jepp det er denEr det denne dere kjøper?
https://sunkost.no/produkter/kostti...tekombinasjon/grapefruktkjerneekstrakt-10-ml/
Skal du bestille den og?Jepp det er den