holle er på helsekostbutikk så om du kjøper hirsemel der så har dem helt sikkert grøten ogsåHipp finner jeg ikke noe sted her omkring. Utvalget er så sykt dårlig. Men skal se etter for må til byen for å kjøpe hirsemel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
holle er på helsekostbutikk så om du kjøper hirsemel der så har dem helt sikkert grøten ogsåHipp finner jeg ikke noe sted her omkring. Utvalget er så sykt dårlig. Men skal se etter for må til byen for å kjøpe hirsemel![]()
Han elsker frukt! Nesten alt går rett ned, bare ikke det er for syrlig. Det går vel 1/2-1 smoothiepose om dagen, og så får han gjerne en terning aprikosmos i/ved siden av grøten i tillegg. Hadde eple og blåbærsmoothie idag, og den var kjeeempegodHvor mye frukt gir dere? Spiser de en hel fruktkopp?
Hun fikk en med fersken og mango idag, og hun ville ikke stoppe![]()
Med eple og pære spiser hun en kvart kanskje, men nå stoppet jeg etter halve![]()
Når jeg ikke lager smoothie og annet selv, men kjøper sverger jeg til de fra Ellas Kitchen. De er basert på kun rene ingredienser, er økologiske, og ikke minst: de faller veldig godt i smak her i gården.Ja jeg gir frukt rett etter grøten. Men nå er frysen vår ødelagt og får ikkek jøpt ny før skattepengeneEr fruktmos på sånne bokser like bra som hjemmemost frukt?
Sånne smoothier har jeg ikke prøvd enda, har bare laget most frukt selv. Hvilke sånne kjøpesmoother gir dere? Tenkte det kan være greit når vi feks er ute og det snart er tid for mat så kanskje det kjøper meg en halvtimes tid![]()
Signerer denne. Jeg bruker ikke Nestlé av prinsipp, men har forsøkt et par av Hipp sine og de er ikke like populære her som Ellas. Det skal ikke være noe annet enn ren frukt/bær i disse, så selv om de ikke er fersklagde tror jeg det er helt greit å servere istedet for hjemmelagetNår jeg ikke lager smoothie og annet selv, men kjøper sverger jeg til de fra Ellas Kitchen. De er basert på kun rene ingredienser, er økologiske, og ikke minst: de faller veldig godt i smak her i gården.
Vi har prøvd begge typene, den grønne var visst bestEr det noen som har prøvd disse? Har sett reklame for dem. Skal de bare gis uten å varmes eller noe?
![]()
Vi har prøvd begge typene, den grønne var visst bestdet er relativt lite grøt i de da, kun 30% eller noe, så vet ikke om det kvalifiserer som et eget måltid, men er iallefall mer næring enn bare frukt så fin på tur. Gir den bare romtemperert ja.
Så kan mor unne seg en kaffe og en bolleer lov når man er ute
![]()
Det er veldig lov - og så enormt viktig. Btw: en får også kjøpt gjenbrukbare smoothieposer, hvor en selv kan lage ulike smoothier og fylle på, dersom en heller ønsker å gjøre det enn å kjøpe ferdig. Fås kjøpt på bla Enklere Liv og ulike nettsteder som feks Timogtia.
Her elsker han disse i alle smaker. Har gitt de som lunsj når vi har vært på farten noen ganger. Posen er ganske stor, så han vil som regel ikke ha noe mer hvis han i det hele tatt orker hele.Er det noen som har prøvd disse? Har sett reklame for dem. Skal de bare gis uten å varmes eller noe?
![]()
Har ikke prøvd å gi henne brød enda, vi spiser ikke brød selv. Men nå tenkte jeg å bake og ha i frysen til henne![]()
Får hun hele skiven eller bare skorpene? Skal jeg dele det i småbiter eller la henne sutte selv?
Tenkte å ta leverpostei på, noen tips til god smøreost? Er smør ok?
Nei har jeg ikke prøvd. Hvor får jeg fatt i den?![]()