Grøt

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Når slutter dere å gi det?
Han her spiser minimalt med brødskive, så jeg føler jeg må gi grøt. :p Blir ofte til frokost eller lunsj og til kvelds.
 
Her ble han veldig grøtlei, så gir bare til kvelds nå.
 
Her har jeg ei som elsker grøt så kommer nok til å gi det lenge :) Bytter litt mellom hjemmelaget og kjøpt grøt :)
 
Her er mini drittlei graut, sikkert 3-4 veker sia sist han fikk det. Går heller i brødskiver, yoghurt og frukt.
 
Min er heldigvis ennå glad i grøt. Aner ikke hva jeg skal gjøre dagen han ikke vil ha det. :p Han er veldig småspist. Jeg lager kun hjemmelaget grøt, kan ikke fordra kjøpegrøten. :p
 
Har ikke planer om å slutte med grøt før han nekter å spise det. Gir grøt til frokost og kvelds, men varierer i mellom smak og alder (8 mnd og 1.5 år). Har jeg tid blir det hjemmelaget. Det hender han ikke vil spise det til frokost, men da er det som oftest vår mat han har fått øye på.
 
Hun får fremdeles grøt til frokost, og bytter på med grøt og brødskive til kveldsmat.
 
Her varierer vi veldig, siden han blir fort matlei om han får det samme om og om igjen. Han får fortsatt grøt innimellom. Jeg liker å spise grøt av og til selv jeg, havregrøt til frokost eller lunsj blant annet, så ser ingen grunn til å slutte helt med det for lillemann. Så lenge han får variert kost, og får øvd seg på å tygge og spise hardere ting enn grøt også. :)
 
Last edited:
Vi gir ennå grøt og kommer til å fortsette med det en god stund til ihvertfall. Hun elsker grøt og får det til frokost og kveldsmat :)
 
Her er det grøt til frokost og kveldsmat ennå, og har ingen planer om å slutte med det. :)
 
Back
Topp