Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må de ha grøt da? Hadde ikke stresset med det. Har hatt et par uker helt uten grøt her, spiste eg par skjeer bare eller nektet helt, så da droppet jeg det. Nå er det greit med grøt igjen, men han foretrekker brød.Her er ikke grøt noe poppis lenger.. Blir bare et styr hver gang vi skal gi! Prøver å blande med smoothie, syltetøy og div, men går ikke.. Får kanskje i henne 6-7 skjeer etter mye om og men.. Nan, middag, brødskiver og annet derimot er godt likt! Hvor lenge må man holde på med den grøten??
Her er ikke grøt noe poppis lenger.. Blir bare et styr hver gang vi skal gi! Prøver å blande med smoothie, syltetøy og div, men går ikke.. Får kanskje i henne 6-7 skjeer etter mye om og men.. Nan, middag, brødskiver og annet derimot er godt likt! Hvor lenge må man holde på med den grøten??
Det går mye i grøt her, mest fordi han liker det så godt. Han spiser mye mer grøt enn han ville spist middag eller skive feks. Jeg håper jo snart vi kan gi skive eller noe til frokost, for det er litt styr med den grøten av og til. Hvis jeg prøver med skive spiser han bare en halv, og det føles ikke nok. Hva gir dere til frokost, som ikke gir grøt?