Grøt

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
frøkena er ikke noe glad i grøt. Hjemmelaget er pyton, og her vi bor har de bare to forskjellige fra 6mnder er nå fri for de hun liker og mannen skal ikke utenbys før til helga. Så kjøpte en pakke med 8mnders grøt jeg tenkte å prøve for å se om hun liker. Meeen hun er jo bare 6mnder, blir 7mnder om en uke. Tror dere det har noe å si? Hu starta med grøt 2 uker før hun ble 4mnder om det har noe å si. Å spiser både brød, kjøtt, fisk, grønnsaker og all slags frukt.

Tror det skal gå helt fint :) jeg gir for eks velling hver kveld for 8 mnd!

Ga henne den i kveld, og den var helt ok :) hun spiste en porsjon, så da vet jeg en grøt til hun liker iallefall :D

Mener jeg har lest noe om at det som er forskjellen på grøten er at den blir tykkere og tykkere jo eldre de blir. Men vet ikke om det stemmer. Jeg ga 6 mnd grøt når han var 5 mnd.
Går sikkert helt fint :)

Matheo får 8 mnd grøt, han er 7 mnd, bytter på med 6 og 8 mnd og det går fint her hvertfall ☺

Mener jeg har lest noe om at det som er forskjellen på grøten er at den blir tykkere og tykkere jo eldre de blir. Men vet ikke om det stemmer. Jeg ga 6 mnd grøt når han var 5 mnd.
Går sikkert helt fint :)
De blir grovere i konsistensen ja :) og har mere biter i seg. I den grøten vi kjøpte var det bitte små smuler av banan og mango, men hun er jo vant til å spise brødbiter som er større enn det. Pluss at jeg ikke lager puré av middagen hennes lenger heller :) så på næringsinnholdet, og det var storsett det samme, kun 1g mere kostfiber i den 8mnders grøten.

Back
Topp