Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi gir som siste måltid. Både mme og grøt. Men hjelper uansett ikke særlig mer på søvnen om hun får grøt eller ikke.Når på døgnet gir dere grøt? Har gitt på kvelden noen ganger men da våkner hun i 5 tiden om morgenen.. mye tidligere enn om hun bare får melk på kvelden... så tror det er best hun får på formiddagen
Nei det trenger du ikkeMin våkner også i 6 tiden de dagene han nå har fått grøt på kveldenmen han skravler og spreller ved siden av mens jeg halvsover og han sovner igjen etter 30-60 minutter
Men en ting jeg lurer på, min har nå fått hel porsjon med nestle sin risgrøt med mais og banan. Tenker å gi han en annen type, den mild havregrøt fra nestle, bør jeg starte med smaksporsjon da?
Min våkner også i 6 tiden de dagene han nå har fått grøt på kveldenmen han skravler og spreller ved siden av mens jeg halvsover og han sovner igjen etter 30-60 minutter
Men en ting jeg lurer på, min har nå fått hel porsjon med nestle sin risgrøt med mais og banan. Tenker å gi han en annen type, den mild havregrøt fra nestle, bør jeg starte med smaksporsjon da?