Grønn avføring :-(

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Lillegutt har hatt grønn vannete avføring i flere dager nå.
Har mye luft i magen og det kommer lite men ofte bæsj.
Han skriker mye og er urolig.

Jeg har ikke spist noe utenom det jeg pleier heller...

Noen andre som sliter med det samme?
 
Jepps... Siden onsdag. Det er vannete, med litt slim i og skummer veldig (beklager detaljene). Men jeg selv har også vært forkjølet, så tenkte det kunne ha noe med det å gjøre. Kjedelig er det i hvert fall.
 
Jepp! Varte i noen dager her, så ble den sakte men sikkert gulere.
 
Sliter med det samme. Ammer dere? Da kan det være tegn på at babyen drikker mye formelk... Den første melken som kommer ut av puppen er den søte, lette melken, mens på slutten kommer den fete melken... Den fete melken er med på å smøre tarmene.... Prøver å få henne til å drikke mye på en pupp her, men er ikke så lett når hun sovner til puppen...
 
Sniker fra mai her. Jeg slet med det lenge pga overproduksjon av melk. Slik hun over skriver fikk han i seg alt for mye formelk.

Hjalp med intervallamming (ammehjelpen) :)
 
  • Liker
Reactions: VeL
Sniker fra mai her. Jeg slet med det lenge pga overproduksjon av melk. Slik hun over skriver fikk han i seg alt for mye formelk.

Hjalp med intervallamming (ammehjelpen) :)
Signerer denne :)

Ellers får min grønn bæsj av taco :p men ikke mageknip
 
  • Liker
Reactions: VeL
Sliter med det samme. Ammer dere? Da kan det være tegn på at babyen drikker mye formelk... Den første melken som kommer ut av puppen er den søte, lette melken, mens på slutten kommer den fete melken... Den fete melken er med på å smøre tarmene.... Prøver å få henne til å drikke mye på en pupp her, men er ikke så lett når hun sovner til puppen...

Legger du henne til samme pupp neste gang hu skal spise da eller bytter du pupp?
 
Ja jeg ammer..

Idag har jeg ikke drukket brus, som i helgen, og dagen har vært mye bedre Idag. Mer soving og mindre skrik ikveld. Fortsatt grønn bæsj da.

Men de påstår jo at kullsyre umulig kan gå i melken..
 
Ja jeg ammer..

Idag har jeg ikke drukket brus, som i helgen, og dagen har vært mye bedre Idag. Mer soving og mindre skrik ikveld. Fortsatt grønn bæsj da.

Men de påstår jo at kullsyre umulig kan gå i melken..
Da jeg ammet merket jeg at brus plaget lille enormt. Selv om de sier at det "ikke skal gå over i melken m" så mener jeg bestemt at det gjorde det, for spiste ellers normalt og prøvde flere ganger der jeg merket "effekt" hver gang!
 
Da jeg ammet merket jeg at brus plaget lille enormt. Selv om de sier at det "ikke skal gå over i melken m" så mener jeg bestemt at det gjorde det, for spiste ellers normalt og prøvde flere ganger der jeg merket "effekt" hver gang!

Får prøve å la være med brus fremover å se:)
 
Ja jeg ammer..

Idag har jeg ikke drukket brus, som i helgen, og dagen har vært mye bedre Idag. Mer soving og mindre skrik ikveld. Fortsatt grønn bæsj da.

Men de påstår jo at kullsyre umulig kan gå i melken..

Når mi lille fikk kun morsmelk her reagerte hun fryktelig på farris bris! Det er jo kullsyre i. Så det må jo kunne gå over i melka da. Prøvde flere ganger og det var samme ramaskrik hver gang jeg drakk det.
 
Når mi lille fikk kun morsmelk her reagerte hun fryktelig på farris bris! Det er jo kullsyre i. Så det må jo kunne gå over i melka da. Prøvde flere ganger og det var samme ramaskrik hver gang jeg drakk det.

Ja da høres det jo sånn ut, er vel ikke andre ting i farris en kan reagere på:-(
 
Nå har min også fått vannete grønn bæsj :( jeg gir mme. Byttet til nan h.a 1 i helgen.
Bestillte legetime for jeg mistenker også melke allergi. Er selv laktoseintolerang.
 
Nå har min også fått vannete grønn bæsj :( jeg gir mme. Byttet til nan h.a 1 i helgen.
Bestillte legetime for jeg mistenker også melke allergi. Er selv laktoseintolerang.

Uff ikke noe gøy, her har min fortsatt grønn popp.. Håper håper det ikke er allergi hos dere! Lykke til hos legen:)
 
Uff ikke noe gøy, her har min fortsatt grønn popp.. Håper håper det ikke er allergi hos dere! Lykke til hos legen:)
Men noen sier avføringen skal være grønn. Men den har ikke vært det tidligere her. Bare litt sånn antydning til grønn.

Takk :) er veldig spent på hva legen sier.
 
Men noen sier avføringen skal være grønn. Men den har ikke vært det tidligere her. Bare litt sånn antydning til grønn.

Takk :) er veldig spent på hva legen sier.

Matheo hadde gul bæsj i starten, men etter et par uker begynte den å bli grønn og veldig løs, litt som suppe, har skjønt at det ikke er uvanlig. Bruker nan ha1 fra apoteket ☺
 
Matheo hadde gul bæsj i starten, men etter et par uker begynte den å bli grønn og veldig løs, litt som suppe, har skjønt at det ikke er uvanlig. Bruker nan ha1 fra apoteket ☺
Har kjøpt nab ha 1 :) men hun bæsjet ikke i går :( blir litt urolig nå.
Leste at man kan gi de sviskemos hvis de sliter med avføringen. Men tror kanskje hun er for liten. Kuttet ut malten i går for den kan også ha motsatt effekt.
 
Har kjøpt nab ha 1 :) men hun bæsjet ikke i går :( blir litt urolig nå.
Leste at man kan gi de sviskemos hvis de sliter med avføringen. Men tror kanskje hun er for liten. Kuttet ut malten i går for den kan også ha motsatt effekt.
Mot hard mage har vi brukt noen dråper rapsolje i mme :) det funker! Er han skikkelig hard, men presser masse og er synlig berørt bruker vi også å "stimulere" rumpehullet i små sirkler ned tempen! Funker hver gang for å få han til å "slappe av" i de musklene. Ellers er bæsjen her også ganske grønn-brun og slimete. Men regner med at det er vanlig når de bare får mme! Der endret seg fra gult da jeg sluttet å delamme og bare gikk over til mme!
 
Back
Topp