Gråting ved leggetid

Vi prøver på det samme. Tar siste måltid i senga rundt ni. Da sovner hun, men sover kun 5-15 min. :confused: Så er hun lys våken og holder det gående fram til ca 23. Jeg er så lei av å bruke hele kvelden inne på soverommet. Skjønner ikke hvordan jeg skal få henne til å bli trøttere på kvelden.
Vi hadde det litt sånn med han eldste vår. Han måtte legges 21:00. Ble han lagt feks 20:30 våknet han etter 30 minutt og holdt det gående i flere timer. Tror man må "lete" etter det perfekte tidspunktet og heller flytte tiden litt etter litt. :)

Blir bare verre og verre dette her... Klokken er 23:08 og han holder det fortsatt gående. Enten er det pga mangel på bæsjebleier eller så må jeg prøve med tillegg for å få han SKIKKELIG mett.

Blir bare verre og verre dette her... Klokken er 23:08 og han holder det fortsatt gående. Enten er det pga mangel på bæsjebleier eller så må jeg prøve med tillegg for å få han SKIKKELIG mett.
Har du vurdert om han er mitt i et nytt utviklingstrinn? Vi har det på samme måte her nå og det er veldig forklarende når du leser om utv.trinn 3. ;)

Har du vurdert om han er mitt i et nytt utviklingstrinn? Vi har det på samme måte her nå og det er veldig forklarende når du leser om utv.trinn 3. ;)
Rart at helsesøstrene ikke praktiserer disse utviklingstrinnene? Hun har liksom aldri nevnt det. Mye som stemmer når jeg leser om det ja, men han hadde hatt godt av å få tømt seg skikkelig også :rolleyes:

Rart at helsesøstrene ikke praktiserer disse utviklingstrinnene? Hun har liksom aldri nevnt det. Mye som stemmer når jeg leser om det ja, men han hadde hatt godt av å få tømt seg skikkelig også :rolleyes:
Det er vel ikke godt nok vurdert og studert av norske forskere.. :p

Men jeg har tenkt til å nevne det på tre mnd kontroll og høre hva de mener om det. ;)

Det er vel ikke godt nok vurdert og studert av norske forskere.. :p

Men jeg har tenkt til å nevne det på tre mnd kontroll og høre hva de mener om det. ;)
Det tror jeg at jeg kommer til å gjøre også :p Hun er nyutdannet, så er kanskje mer åpen for å høre om slike ting.

Back
Topp