Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han sier ifra her også når det ikke passer han ja Bare synd det har blitt senere tidspunkt enn tidligere Kanskje vurdere å prøve klokken 19-1930 istedetfor 20-2030. Er jo kanskje overtrett.Her gråter han ett par ganger når det nærmer seg leggetid. Og hvis jeg forsøker å legge ham før han er klar... Ja da skal jeg love deg at han sier i fra I kveld måtte det til en ekstra runde med amming før han sovnet som en stein. Han har begynt å finne roen selv og sovne på dagtid så jeg satser på at det utvider seg til kvelden også etterhvert men jeg er redd han har lakenskrekk som sin far
Han sier ifra her også når det ikke passer han ja Bare synd det har blitt senere tidspunkt enn tidligere Kanskje vurdere å prøve klokken 19-1930 istedetfor 20-2030. Er jo kanskje overtrett.
Han sier ifra her også når det ikke passer han ja Bare synd det har blitt senere tidspunkt enn tidligere Kanskje vurdere å prøve klokken 19-1930 istedetfor 20-2030. Er jo kanskje overtrett.
Jeg skal prøve når han har fått bæsja Håpløst før hvertfall. Skikkelig irritert om dageneGod lungekapasitet på lillegutt her i huset i allefall, det er sikkert og visst. Jeg tror vi skal begynne med kveldsstellet og forberedelser til natta (dempet lys, roe ned osv) en time tidligere. De to siste gangene vi har badet ham på kvelden mistenker jeg at vi har ventet for lenge fordi han begynner å skrike veldig når han blir tatt opp av balja. Vanligvis bader jeg ham i sjutiden og da er han blid og fornøyd da han blir tørket og får på pysjamas, men de to siste gangen har det blitt en time senere og da blir det bare skriking. Tror han er klar for kvelden mellom 20 og 20.30 så fra og med i morgen skal jeg forsøke å legge ham i senga rundt da. Regner med det kommer til å kreve mer byssing og et lengre opphold på soverommet for min del, så han finner roen og søvnen. Men merker at det er utrolig deilig med litt voksentid på kveldstid, pluss at det er en hårfin balanse mellom trøtt og overtrøtt
Han sover til en gang midt på natten og så videre til 7-8Så tidlige tidspunkt dere legger, her lå vi og lekte i babygymmen kl. 23
Skal sies at hun sov frem til 22 da, og hadde sovet et par timer da. Var våken til 00.00, da var hun trøtt og sovnet etter flaske..la henne, men hun våknet etter 10-15 min. Byssing og bæring frem til 01, da sov hun for natten. Har gjort det de 4 siste nettene, veldig deilig da vi er vant med at den kan bli både 02 og 03 før hun har sovet.
Sover de lenge når dere legger de i 20-tiden?
Min sover da stortsett til 00-01-02, så er det mat, og så våkner han da stortsett annenhver time for å få mat og bli skiftet, hver tredje hvis jeg er heldig. Og han sovner som regel ikke igjen uten masse byssing og bæring. Er som regel ferdig med natta i 7-tiden hvis jeg er hjemme alene med ham, og samboer får ham til å sove til 10-11. Første og kanskje andre gangen får vi til å legge ham i nestet i hans seng, så nestet i vår seng, så sklir det ut til at jeg må amme ham i vår seng og stå opp/sove på sofaen (ikke nok plass til samsoving i vår seng...) Så deilig at han sovner tidlig, men da må jeg stortsett legge meg i 22-tiden jeg også for å få noe søvn...
Vi legger 19.00, og da våkner hun tidligst 02. Lengste hun har sovet i strekk er til 06. Vi står som regel opp rundt 09.Så tidlige tidspunkt dere legger, her lå vi og lekte i babygymmen kl. 23
Skal sies at hun sov frem til 22 da, og hadde sovet et par timer da. Var våken til 00.00, da var hun trøtt og sovnet etter flaske..la henne, men hun våknet etter 10-15 min. Byssing og bæring frem til 01, da sov hun for natten. Har gjort det de 4 siste nettene, veldig deilig da vi er vant med at den kan bli både 02 og 03 før hun har sovet.
Sover de lenge når dere legger de i 20-tiden?
Vi prøver på det samme. Tar siste måltid i senga rundt ni. Da sovner hun, men sover kun 5-15 min. Så er hun lys våken og holder det gående fram til ca 23. Jeg er så lei av å bruke hele kvelden inne på soverommet. Skjønner ikke hvordan jeg skal få henne til å bli trøttere på kvelden.Her tar vi kveldstellet mellom kl.21-22. Så tar vi siste puppen i senga, og da spiser hun seg som oftes i søvn... tar ca 30min. Så sover hun til kl.4-6, får pupp og sovner videre til kl.8 ca, får pupp, og så står vi opp i 9-10tiden å tar morgenstell. Så får hun pupp igjen, og tar en dupp. MEN ikke alle kvelder er like, noen kvelder spesielt hvis vi har vært på besøk og vært mye styr rundt henne så er hun mye mer urolig og grinete om kvelden så da kan det bli flere runder med byssing og pupp før hun endelig finner roen.
Tror enn bare må ta det gradvis, prøve litt tidligere for hver kveld. Og hun her sovner ikke før hun har blitt skikkelig mett, så blir flere runder med pupp de siste 2 timene før leggetid. Men jeg vil fortsette å kun fullamme så lenge jeg kan.Vi prøver på det samme. Tar siste måltid i senga rundt ni. Da sovner hun, men sover kun 5-15 min. Så er hun lys våken og holder det gående fram til ca 23. Jeg er så lei av å bruke hele kvelden inne på soverommet. Skjønner ikke hvordan jeg skal få henne til å bli trøttere på kvelden.