Gråt dere?

Nei, for jeg var i full narkose..
Var litt omtåket det første døgnet, men dagen etter - DA gråt jeg. Var verdens lykkeligste [:D]

Nei, gjorde ikke det, tror jeg..
Mannen gjorde det nok med eldste, men vet ikke med minsten.

Nei, gråt ikke etter egne fødsler, men kranene blir åpnet for fullt dersom jeg ser fødsel på tv el. lignende.

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja, både jeg og sambo. Var det største vi noen gang har opplevd - umulig å holde tårene tilbake[:)]

ORIGINAL: trusa

Nei, ingen av oss.

Gråt ikke men det kom nok en gledes tåre eller to trur jeg.

Jeg gråt masse under selve fødselen, men tror jeg slutta da hun kom på magen min..[8D][:)]
Klarte ikke ta øynene fra henne, studerte og trøstet henne. Var vel ganske tom for tårer[8D]

Jeg nei, men gubben gråt mange gledestårer alle 3 gangene[:)]

Jeg.. eh.. lagde noen hysteriske lyder som var en blanding av lettelse og smerte og sjokk og lykke [8D]
Pappaen hverken gråt eller kyssa meg, og det er jeg kjempeskuffa over den dag i dag. Hadde sett altfor mange episoder av birth stories [8D]

Jeg gråt ja, brøt ut i tårer da jeg så snuppa

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja, både jeg og sambo. Var det største vi noen gang har opplevd - umulig å holde tårene tilbake[:)]

ORIGINAL: Roxanne

Jeg.. eh.. lagde noen hysteriske lyder som var en blanding av lettelse og smerte og sjokk og lykke [8D]
Pappaen hverken gråt eller kyssa meg, og det er jeg kjempeskuffa over den dag i dag. Hadde sett altfor mange episoder av birth stories [8D]

Haha, huff.. [8D]

Ja da jeg fikk førstemann opp til meg gråt jeg [:)]
Fikk en enorm følelse av glede, kjærlighet og frykt for ikke å klare dette.

Gråt begge gangene

Nei, jeg lo jeg [:D]- slik at gutten som lå på magen min rista hehe...syns det var deilig at smertene var over. Etterpå bare kosa vi oss [:)]

Nei, var lettere sjokkskadet tror jeg så det kom ingen tårer. Pappaen derimot var våt i øyekroken gitt[:D]

Nei, men mannen min gjorde det. [:)]  Jeg klarte ikke... 

Back
Topp