Gråt dere?

rodstilk

Forumet er livet
VIP
..da barnet/barna deres ble født?

Jeg gråt ikke, men pappaen stortuta begge gangene. [8D]

Nei, ingen av gangene. Min mann gråt veldig første gangen. Andre gangen var planlagt KS, og en helt annen setting! Da gråt ingen av oss.

ingen av oss gråt...
Akkurat når de ble født. Men hadde masse baseltårer[8D]

Jepp! Det er den beste og mest absurde følelsen i hele verden! [:D] Eller hun ble jo aldri født. Men skjønner hva jeg mener.

Nei, var altfor opptatt til det [8D]

Jeg gråt begge gangene [:)] Mannen gråt ikke, men han var veldig rørt.

Med første låg jeg bare å såg småsjokka på ungen som dei jobba med på bordet. Viste ikke om jeg skulle le eller gråte. 1000 følelser på en gang!

Med siste gråt jeg ikke[:)]

Gråt mer enn nok i ukene etter fødslene[8D]

Gråt ikke, men hadde en merkelig følelse av ro og at "nå er alt fullkomment, alle bitene har fallt på plass" [:)]

Nei, ingen av oss.

Gråt etterpå og dagene etterpå[8D]

Første gangen gråt pappan, mens jeg bare var i sjokk!

Andre gangen fikk vi begge tårer i øynene, men tror ikke det ble noe mer enn det (husker ikke helt)[:)]

Nei.. [:)]

Men må legge til at jeg klarer ikke å se noen andre føde uten å gråte en skvett når ungen kommer

Når eldste ble føddt gråt jeg.. Men ikke med de to siste...
Eller jeg begynte å gråte når jeg snakket med mamma etter de var føddt, for da gråt hu og så begynte jeg å gråte-.. hehe
Men ikke sånn rett etter de hadde komt å jeg fekk de på brystet nei..

Var mer sånn: ååhh.. Der kom hu... Gud så godt [:)] og så tenkte jeg: Hjelpe meg så nydelig hu er... (tenkte dette med alle tre ja[:)])

ORIGINAL: Labambie

Jepp! Det er den beste og mest absurde følelsen i hele verden! [:D] Eller hun ble jo aldri født. Men skjønner hva jeg mener.

*fnis*[:D]

Og mitt svar: Ja!! Alle 3 gangene.[:(][:D]

Ikke første gangen,men andre fødselen strigråt jeg,mest av alt for at både jeg og lille kom helskinnet gjennom det:)

ikke første gang - ikke noe grei fødselsopplevelse, og prematur

andre gangen - drømmefødsel - jeg tuta da ja, og d tror jeg jammenn meg mannen gjorde og =)

begge guttene er ubeskrivelige =) ingen forskjell nå =)=) bare opplevelsene ved fødslene

det kom nok en tåre eller to, men ikke sånn stor tuting. Sambo sa at han hadde stor tuta når hun kom[:)]

jepp[:D]

Back
Topp