Grå hår

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har du det? Mye? Lite?
Gjør du noe med det?
Fikk du grå hår tidlig?
 
Jeg har ikke sett noe til nå :nailbiting: men har sett at samboers skjegg begynner å få grå hår, så må vel innse at vi begynner å bli eldre :p
 
Jeg begynte å legge merke til de grå hårene mine da jeg var 20. Har hittil fått så få grå hår at jeg napper dem ut :p
De som bestemmer seg for å stikke rett ut og være veldig synlig altså, har nok en del som ligger under håret også :rolleyes:
Tror ikke jeg kommer til å begynne å farge håret for at de skal forsvinne en liten stund :)
 
Jada... Begynte å få de første da jeg var 29..
Og så har det bare blitt flere og flere. Blir 39 nå i sommer.

Gidder ikke farge håret nei.
Stripet det for noen år siden, og så farget jeg det nå i mai før et bryllup. Men gidder ikke farge det jevnlig nei.
 
Fant mitt første gråe hår for et halvt år siden (nærmer meg 35 år). Skvatt litt først :p Mamma begynte å få grått hår allerede i 20-årene, imens pappa begynte å få grått hår så det syntes når han kom i 60-årene.
 
Merket noen få grå hår allerede ved 25-26 år. :( litt usikker på om jeg har manipulert det frem ved å nappe ut hår på hodet eller om det kom naturlig da..
 
Har mange! Ca 30% av håret er grått, kanskje mer. Jeg gjør ikke noe med det, mest fordi jeg ikke gidder - litt fordi jeg synes skjønnhetsidealene kvinner styres etter er helt på trynet.
 
Fant mitt første grå hår da jeg var ca 25, men nå som jeg er 30+ har jeg fått nesten hvit lugg, iblandet litt solbleket hår.

Gråfarget hår er genetisk, hvis ikke du har slurvet med kostholdet over en lang periode... for om du har hatt for lite vitamin- og mineralrik kost så kan dette også gi grått hår. Men man kan ikke omgjøre grå hår :/ men ta utsagnet mitt med ei klype kildekritikk, for jeg husker ikke når eller hvor jeg har lest det :smiley-ashamed004
 
Jeg har ikke et eneste grått hårstrå og tror det blir lenge til jeg får det. Moren min var nærmere 60 før hun fikk sitt første grå hår. Jeg har akkurat samme hårtypen som henne (farge, tykkelse osv.)
 
Jeg har litt på hodet, kunne egentlig tenkt meg litt mer. Har helt lyst hår så de syns ikke, men hårstråene er veldig tynne, de som er grå er tykkere og gir mer fylde til håret.

Det stedet jeg derimot har en del grå hår er på musa. Hater det, ikke akkurat det stedet jeg ønsker å bli gammel :p
 
Bitte litt, ikke noe andre enn jeg ser foreløpig. Er 36 år.
 
Ser ut som alderen de første grå dukker opp varierer veldig ut fra det folk skriver her.
Jeg har ikke funnet noe enda, jeg har ikke leita så grundige heller da. Det kommer vell snart noen, men håper de lar vente på seg.
 
Det blir bare mer og mer. Kom rett før jeg ble 30, mest sannsynlig pga en periode med ekstremt mye stress.
 
35 og har noen grå hår innimellom. Husker ikke når de dukket opp.... farger håret selv hjemme... men denne ganga synes jeg de kom kjapt frem igjen....
 
Fant noen få i 20 årene ble 29 år og gravid med første poff mange grå hår, ble 32 og gravid igjen poff enda flere så har en fin grå tinning, hjelper ikke å farge dem de tar ikke til seg farge
 
Back
Topp