GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Hege og Chris

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Her ble det 400 gram ned denne uken.
Men etter overdose på pannekaker tidligere i uken, kun to dager med trening, og to selskap i helgen så er jeg strålende fornøyd!
Håper det blir en ny slankekrig :)

Du går jo helt sikkert til finalen, så du er ikke ferdig enda[;)][:D]

Nå ble jeg litt svett her!
Ante ikke at jeg var i nærheten av en finale engang.

Er vi i finaleuken nå eller? [8|][8D]

Her ble det 400 gram ned denne uken.
Men etter overdose på pannekaker tidligere i uken, kun to dager med trening, og to selskap i helgen så er jeg strålende fornøyd!
Håper det blir en ny slankekrig :)

Du går jo helt sikkert til finalen, så du er ikke ferdig enda[;)][:D]

Nå ble jeg litt svett her!
Ante ikke at jeg var i nærheten av en finale engang.

Er vi i finaleuken nå eller? [8|][8D]

Ja du er med i finaleuka[:D]

Hurra for dere som gikk videre!![:D]
Håper dere knuuuuser de andre[;)]

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Så kjipt vi ikke vant å fikk med deg også[&o]

Åh, så fint sagt av deg, men jeg hadde ikke hatt noe å stille opp med mot dere andre superslankerne så like greit at jeg "slapp unna"[;)][:D]

Åh, så fint sagt av deg, men jeg hadde ikke hatt noe å stille opp med mot dere andre superslankerne så like greit at jeg "slapp unna"[;)][:D]

Har ikke noe å stille opp med noen av oss her på grønn, de andre har vært overlegende.

Har ikke noe å stille opp med noen av oss her på grønn, de andre har vært overlegende.

Ja, de har vært råe, så dere må nesten klare 5 kg i uka hver dere nå[8D][:D]

Ja, de har vært råe, så dere må nesten klare 5 kg i uka hver dere nå[8D][:D]

He he, ja vi får gi jernet[:D]

Gratulerer så masse med finaleplassene til Hege og chris, eLLemeLLe og Alruto[:D]
Fy søren dere har gjort en super jobb!
Jobb hardt denne første uka og sørg for å bli blandt de fem som går videre så har dere en god sjangs for å nå pallen[8D]
Lykke til[:D][:D]

Javell jenter, da vil jeg få takke for ferden sammen med dere her i det grønne laget!
Det har vært inspirerende, motiverende og spennende å få følge dere gjennom denne krigen og dere fortjener alle en riktig stor aplaus

Dere har alle gjort en super innsats alle sammen og jeg er virkelig stolte over dere![:D]

Nå skal vi heie på jentene våre i finalen! Dette har dere virkelig fortjent!

HEIA HEIA HEIA[/color]

Takk for meg jenter! (jeg kommer til å følge med på dere videre alle mann[;)])

Ja skal gi jernet denne uka også, eh begynte litt dårlig med is i går, men trener som en gal[8D]

Tusen takk for alt alle sammen her, kommer til å savne denne gjengen her, men regner med at dere alle kommer til å fortsette å holde dere her inne på sunnlivstil, så da sees vi og tastes her[:D]

Jeg må si at denne uken begynte dårlig, var ikke i det hele tatt forberedt på noen finale, for hadde ikke satt meg helt inni hvordan det fungerer.
Men jeg har trent beinhardt mandag og tirsdag. Så det skal jeg forsette med!

Håper alle fra det grønne laget går videre neste uke, selv om jeg er litt redd for det blå laget [8D]
Men jeg skal være hard frem til neste veiing, det lover jeg!

Håper å se mange igjen på neste slankekrig runde [:)]
Stå på videre alle sammen!

eLLe*meLLe

Gratulerer med å bli med til siste finale uke. Kjempe imponert over innsatsen Masse lykke til i siste uka og du er uansett vinneren av grøntlag

eLLe*meLLe du er vår grønne slankedronning[:D]
Gratulerer!!

Takk for gratulasjoner!
Hadde ikke trodd jeg skulle komme så langt, men det har virkelig vært en STOR motivasjonsfaktor å være med på slankekrigen. Gleder meg allerede til neste runde.

Jeg skal gi alt denne uken også, men med TR på besøk så føler jeg aldri at ukene blir særlig vellykket, men det skal ihvertfall ikke stå på kosthold og trening.

Takk for disse 10 ukene jenter!
Blir virkelig motivert av dere alle!

eLLe*meLLe

Gratulerer med å bli med til siste finale uke. Kjempe imponert over innsatsen Masse lykke til i siste uka og du er uansett vinneren av grøntlag

Signerer!![:D][:D]

Back
Topp