GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Nnem

Har hatt min første akt med 30 ds. "Døde" ikke, men tok det ganske rolig. Blir spennende dette[:D]

så bra!!![:D]

ORIGINAL: *Evyus*

God morgen, så flinke du e da *ÅsLe*
Eg e blitt ekstremt forkjølte så årke å trena så masse, men rocke med rockeringen å trene litt styrke.
Tenkte eg sko begynna med 30DS på mandag! [;)]
Har snik vegt meg, å har gått litt ned, så fornøyde. Håpe det holde seg så te mandag! . Åsså e det kje alltid vektå mi vil på, så tror batterie e i ferd me å svikta, så e redde for å få feil resultater. Så ska kjøpa nytt batteri idag [8D]

kor e du fra da?? hørtes jo nesten ut så me va naboar?[:D]

ORIGINAL: *Solsikke*

Oioi for en morgenfugl du er!![:)] Sprekt!![:D]

Jeg har planer hele dagen så tror ikke det blir 30 DS før til kvelden.

Ellers har jeg snikveid meg, går rett vei om ikke så mye... Ser tilbake på vektnedgangen min så er det en uke ned, og neste uke står det nesten stille. Og slik går det omtrent hele tiden.

så bra den går rette veien[:D]

Jeg har såååååå lyst på potetgull[&o][>:]

Heisann. Da er jeg nettopp kommet hjem fra ny runde med zumba.
Synes virkelig vi har vært flinke denne uka, så må jo bli bra resultat på mandag[:)]

jeg spiser is[&o]

Jeg skal ikke innrømme hva jeg skal putte i munnen nå[:-][;)] Det vil ødelegge for laget[8D] Jeg skal passe på å trene masse i morgen, for vil ikke se resultater av dette på vekta på mandag!!!!!

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Jeg skal ikke innrømme hva jeg skal putte i munnen nå[:-][;)] Det vil ødelegge for laget[8D] Jeg skal passe på å trene masse i morgen, for vil ikke se resultater av dette på vekta på mandag!!!!!

Grisejente[8D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Grisejente[8D]

Haha! Nei, ikke sånn!![8D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Grisejente[8D]

Haha! Nei, ikke sånn!![8D]

haha kjør på!!!
Jeg lover at jeg ikke skal se .....

Hahaha, dere altså. Nå måtte jeg le godt.

Da har jeg blitt hekta og skal ta en ny økt med 30 ds i løpet av dagen.

Ellers blir det slappings hjemme, må bake ferdig pepperkakedeigen som er igjen. Får holde meg unna selv.

Ha en fin helg jenter. Siste innspurt nå[:D] Dette klarer vi[:D]

Hehe, morsomme damer.[:D]

Det kommer nok til å gå bra på mandag, litt er det lov å unne seg. Så lenge det ikke blir store mengder.[;)]

ORIGINAL: Hege og Chris

Ja man blir jaggu tullerusk av slanking. Er lov å unne seg noe i helga[:)]

ja, man bllir fort litt for nasi og kjenner skyldfølelsen fort. Har steppa dobbelt så lenge i dag jeg[8D] Men kan love dere at potetgull er digg[:D]

Ja man blir jaggu tullerusk av slanking. Er lov å unne seg noe i helga[:)]

ja, man bllir fort litt for nasi og kjenner skyldfølelsen fort. Har steppa dobbelt så lenge i dag jeg[8D] Men kan love dere at potetgull er digg[:D]

He he, a men så lenge du ikke får dårlig samvitighet når du trener dobbelt. Nyt potetgullet. Her skal jeg prøve den nye pizzen til grandiosa i dag[:D]

Her har jeg spist noen pepperkaker og 2 skiver brød. Har litt dårlig samvittighet, men det får være.

Det er da ingen krise Nnem, det var jo lørdag[:D]

Jeg vet, men prøver å være streng mot meg selv. Vil så gjerne ha minus tall på vekta i morgen + at mensen har meldt sin ankomst.
Tar en liten pust i bakken i dag og slapper av, så blir det trenings igjen i morgen.

Skulle ha langvakt på jobb i dag-13 timer, startet opp kl 07 og utover dagen kjenner jeg at noe ikke er som det er!
Og etter 9 timers jobb måtte jeg kaste inn håndkle og dra hjem, kom bare inn døra hjemme så kom det

syns synd på seg selv[&o]

Back
Topp