Jo den er det hehe![]()
hva er det som er forskjellen da???
Sinlacen er jo veldig tynn, og klissete....og finmalt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo den er det hehe![]()
Ja, skjønner.de må nok søte den veldig for å skjule at den smaker rart siden det er så mye "rart" tilsatt i den![]()
Det er jo bare maismel i den, så det er MYYYE vitaminer og diverse som er stappa i...litt som Nutramigen, uten bismaken da
![]()
Må jo ha actionbilde da!Vi har endelig kjøpt reisetrille! Endte på en brukt rååååsa titanium breeze
Vis vedlegget 16656Vis vedlegget 16657
*Surfer mobilt*
Ja, skjønner.
Men forstår likevel ikke poenget når man kan vi alt barna trenger på en helt naturlig måte...!
Ei venninne fikk nesten kjeft av hs for å gi ren hirsegrøt. Fordi det var så vanskelig å gi barnet alt det trengte uten å kjøpe industrifremstilt grøt med tilsatt jern. Snakk om å undergrave foreldrene da![]()
Joda, jeg skjønner jo at mange har behov for dettenker at Sinlac er veldig grei for de som ikke har tid, energi eller kunnskap til å lage andre grøttyper![]()
Må jo ha actionbilde da!
Men så fin!!!
Er så usikker på om vi trenger en trille, jeg...!
Joda, jeg skjønner jo at mange har behov for det
Men Nestle har kommet ganske langt i å predikere at foreldrene ikke klarer å lage det bra nok selv, det irriterer meg så veldig!
Ja det er mange gode poenger for å ha en slik vogn, jeg ser det =)skal prøve den når snuppa ikke er febersyk og surVeldig enkel å legge sammen, og tar lite plass i bilen! Fikk med en liten bag så kan man ha den i håndbagasjen, veier kun 6kg
Vi så behovet nå for ei slik trille. Både for å ha på bytur/sentertur, kortere ferieturer og til og fra bilen når hun kan finne på å sovne i bilenEr ikke alltid bæring holder her
Tror vi kan bruke den i Sverige på ferie, så slipper vi å dra på den store sportsvogna og får dermed mer bagasjeplass i bilen
![]()
hva er det som er forskjellen da???
Sinlacen er jo veldig tynn, og klissete....og finmalt!
Klarer ikke forklare, den blir veldig tørr, vassen, leireaktig hehe![]()
Ja han kjenner meg ganske godt også, men trodde det var noe galt mellom oss siden jeg har vært i dårlig humør..
Lillebror fikk kjøttsaus og grønnsaker! Han likte det veldig godt =)
Spiste (og griset) masse!
hahaha, da tror jeg du gjør det feilFor sånn blir den ikke her
![]()
![]()
Vår ser også ut som Marian sin!Aner ikke jeg, hvordan blir den hos deg`?
Forsøkt og ta oppi mer og mindre grøtpulver.
Vår ser også ut som Marian sin!
Den ser jo MYE bedre ut, hva gjør du?
han har hoppa helt over ålinga? Hermine åler mest ennå, tar bare 3-4 krabbetak før hun hiver seg nedNesten så jeg tror hun blir å hoppe over hele krabbinga!
![]()