Goooood tirsdag

Ja, jeg håper at hjemmelaget havregrøt med mme kan være tingen.
Så synd hun ikke kan få den grøten hun pleide å spise, den elsket hun.
Hun kan til nøde spise sinlac sin, men den har jo sukker i seg, det liker jeg ikke.
Kanskje jeg skal be om en annen melk enn althera, kan jo hende den smaker bedre.
Ja, tror du det er melken hun ikke liker? Trodde du mente grøten jeg skjønner du =)

Ja, tror du det er melken hun ikke liker? Trodde du mente grøten jeg skjønner du =)

Det er grøten ja hehe:-)
Jeg kom i skade for å skrive det jeg tenkte egentlig, virker ikke som hun liker den melka heller:-)

Det er grøten ja hehe:)
Jeg kom i skade for å skrive det jeg tenkte egentlig, virker ikke som hun liker den melka heller:)

Jeg synes hvertfall den hirsegrøten fra 4 måneder er god, det gjorde jo Lillebror før også. Men som regel med litt frukt i =)
De fra 6 måneder er vel tilsatt frukt fra før? Det har vi ikke prøvd enda.

Jeg synes hvertfall den hirsegrøten fra 4 måneder er god, det gjorde jo Lillebror før også. Men som regel med litt frukt i =)
De fra 6 måneder er vel tilsatt frukt fra før? Det har vi ikke prøvd enda.

Jeg har forsøkt musligrøten, 3 korn, risgrøten, hirsegrøt, og hirsegrøt med eple og pære.
Synes de er like alle sammen hehe:-)

Jeg har forsøkt musligrøten, 3 korn, risgrøten, hirsegrøt, og hirsegrøt med eple og pære.
Synes de er like alle sammen hehe:)

Men så rart. Jeg synes den er veldig god, nemlig, den naturelle :p
Men vi har ikke prøvd hverken Nestle eller andre man får på vanlig butikk denne gangen da. Kan være derfor..?
Men er sinlac tilsatt sukker??

Synes de er like alle sammen hehe:)

kan det være den mme-en iblandet hun ikke liker? prøv å lag den på havremelk, eller vann og olje, og med MASSE frukt eller friske bær i! ;)

Men vi har ikke prøvd hverken Nestle eller andre man får på vanlig butikk denne gangen da. Kan være derfor..?

sinlac er 20% tilsatt sukker i :eek:
Jeg synes også Hollegrøtene er gode, iallfall på mm! Eller 50/50 med en Ella's smoothie når den er laga på vann! Og anti-grøt trollet mitt liker de også! ;) :P

Veldig :p Han så fjernkontrollen fra andre siden av stuen og krabbet så fort han bare kunne :p

han har hoppa helt over ålinga? Hermine åler mest ennå, tar bare 3-4 krabbetak før hun hiver seg ned ;) Nesten så jeg tror hun blir å hoppe over hele krabbinga! :confused:

han har hoppa helt over ålinga? Hermine åler mest ennå, tar bare 3-4 krabbetak før hun hiver seg ned ;) Nesten så jeg tror hun blir å hoppe over hele krabbinga! :confused:
Nei han "ålte" i to uker, altså opp på alle 4-legge seg ned - komme seg noen cm frem-metoden :p
Han har fortsatt det ene benet nesten helt strukket ut når han krabber da :p

sinlac er 20% tilsatt sukker i :eek:
Jeg synes også Hollegrøtene er gode, iallfall på mm! Eller 50/50 med en Ella's smoothie når den er laga på vann! Og anti-grøt trollet mitt liker de også! ;) :p
ALtså SUKKER, ikke fruktsukker fra tilsatt frukt?
Er det mulig...!

Nei han "ålte" i to uker, altså opp på alle 4-legge seg ned - komme seg noen cm frem-metoden :p
Han har fortsatt det ene benet nesten helt strukket ut når han krabber da :p

hehe, så herlig da! Må jo se utrolig morsomt ut! :p

ALtså SUKKER, ikke fruktsukker fra tilsatt frukt?
Er det mulig...!

nei er ikke noe frukt i den...men 20gr sukker per 100gr! o_O Smaker pyton! Hermiine liker den ikke :P

nei er ikke noe frukt i den...men 20gr sukker per 100gr! o_O Smaker pyton! Hermiine liker den ikke :p
Hvorfor i all verden....!
Jaja, bra hun ikke liker den! Ville aldri prøvd den engang vi da :p :D

kan det være den mme-en iblandet hun ikke liker? prøv å lag den på havremelk, eller vann og olje, og med MASSE frukt eller friske bær i! ;)

Kan de ta havremelk altså? Bare forsøkt med vann og mme, men tror ikke hun liker konsistensen heller.
Men skal forsøke med havremelk.

Det kan nok være derfor. Ja merkelig nok så er den tilsatt sukker ja, den er veldig søt.

Kan de ta havremelk altså? Bare forsøkt med vann og mme, men tror ikke hun liker konsistensen heller.
Men skal forsøke med havremelk.

kan ikke skjønne at konsistensen er noe annerledes enn annen babygrøt??? :P

Hvorfor i all verden....!
Jaja, bra hun ikke liker den! Ville aldri prøvd den engang vi da :p :D

de må nok søte den veldig for å skjule at den smaker rart siden det er så mye "rart" tilsatt i den ;) :P Det er jo bare maismel i den, så det er MYYYE vitaminer og diverse som er stappa i...litt som Nutramigen, uten bismaken da ;)

Back
Topp