Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morgen!! Her sov vi helt til 8 idag! Så utrolig deilig!
Får ikke vært så veldig aktiv om dagen for vi flytter på fredag!! Skal bli deilig å komme tilbake til Hamar, men fy for et helvette det er å pakke ned alt! :/ må liksom tenke praktisk og være sikker på at vi har alt vi trenger mens vi er her, samtidig som alt skal være klart på innen torsdag..
♥ appen ♥
God morgen! Så flott at han sov til 7 selv om natta var urolig davi også våkna klokka 7. Veldig deilig at hun sov fra 19-7! I dag skal vi på besøk til noen i barselgruppa så babyane får leke sammen. Gleder meg! I morgen skal jeg til tannlegen og opplæring på jobben. Best å sette seg inn i det nye bookingststemet før jeg plutselig står der alene
Håper du får sove litt!
God morgen!
Kjempe bra at han sov til 7 damen urolige netter er ikke gøy det heller
Jeg fikk sove til 8:15 idagLiana våknet litt over 7.. og mannen gikk å la seg nå kl 9
han har vært våken i hele natt!så han skulle sove i 2 timer..frem til Liana skulle legge seg
uff håper virkelig ikke at han lar dette gå utover oss andre her.. han blir så grinete og gretten når han får lite sovn
værre enn småunger
haha..
Liana var litt små-hissig idag merket jeg, så jeg ga hun litt brød fra min skive og litt banan, nå styrer hun på ved siden av meg <3 ellers blir det vel en litt mer rolig dag tenker jeg, tenker på hva jeg skal lage til middag, har lyst til å bake noeså får se hva det blir.. hehe
God morgen. Emmeth sov til halv 9 idag. Sover son regel til rundt da. Sover max noen timer på dagen nå, men legger seg ca 19.00 og sover gjennom til neste morgenEr på vei til legen. Jentene er levert i bhgen. Vi får besøk av svigerfar idag som skal være med på harrytur i morgen
![]()
Uff ja, flytting er slitsomtGood morgen!! Her sov vi helt til 8 idag! Så utrolig deilig!
Får ikke vært så veldig aktiv om dagen for vi flytter på fredag!! Skal bli deilig å komme tilbake til Hamar, men fy for et helvette det er å pakke ned alt! :/ må liksom tenke praktisk og være sikker på at vi har alt vi trenger mens vi er her, samtidig som alt skal være klart på innen torsdag..
♥ appen ♥
Litt urolig natt men Lillebror sov til 7!
Jeg har vært nede en liten tur og ammet nå mens mannen leverte T i Bhg, men nå skal jeg sove et par timer til før yngste nevøen min på 1,5 kommer for å være hos oss i dag
Kos dere alle sammen!
God morgen!
Kjempe bra at han sov til 7 damen urolige netter er ikke gøy det heller
Jeg fikk sove til 8:15 idagLiana våknet litt over 7.. og mannen gikk å la seg nå kl 9
han har vært våken i hele natt!så han skulle sove i 2 timer..frem til Liana skulle legge seg
uff håper virkelig ikke at han lar dette gå utover oss andre her.. han blir så grinete og gretten når han får lite sovn
værre enn småunger
haha..
Liana var litt små-hissig idag merket jeg, så jeg ga hun litt brød fra min skive og litt banan, nå styrer hun på ved siden av meg <3 ellers blir det vel en litt mer rolig dag tenker jeg, tenker på hva jeg skal lage til middag, har lyst til å bake noeså får se hva det blir.. hehe
Haha slik er mannen også.
Eller, jeg kan være ganske slitsom jeg også, når jeg har sovet lite, men jeg klarer hvertfall å holde maska foran ungene![]()
DET var deilig!
Sov til 10.15 og fikk dusja og spist før mamsen kom innom en tur.
Så kom søs med yngstemann som vi skal passe i dag
Han er jo ca 1 år eldre enn Lillebror, men nå sitter de fint på gulvet og leker begge to![]()
God formiddag!
Her prøvde vesla seg på å ta dag 06.30...men da protesterte mamman!Så tok henne i mi seng og da satte hun i å HYYYYLE
Hun skreik og skreik, selv om jeg hadde henne helt inntil meg, men så plutselig bare slokna hun
Sov til 08.30 da, og DET var deilig!
Når vi så kom på badet var bleien full av kaninkuler, så tror hun skreik så mye fordi hun hadde mageknip, sikkert derfor hun våkna også! MEN syntes hun var så varm, så målte tempen på henne og hun hadde 38,3
Ute er det 22 grader og vindstille, så er rimelig deilig...sitter å svetter i solaHermine er litt sutrete, men leker fint fordet. Har latt henne være litt på verandaen i skyggen, gjør vel ikke noe det når det er like varmt ute som inne?
Etterpå skal jeg til veterinæren med hunden, skal få sjekka opp kneskaden hans og få en konsultasjon på atferden hans. Om han er stabil nok til å trenes slik at vi kan ha han, eventuelt omplassere han, eller om de anbefaler avliving...er spent på hva de finner ut!
hehe, her er det også populært å jobbe med litt mat når man er hissigHun smører det som oftest utover bordet, før det går i gulvet
![]()
Sååååå herlig
Lillebror sov jo til 8-halv 9 lenge, med mating på natten.
Men det har skjedd så mye fysisk nå at jeg mistenker det er derfor han våkner så tidlig. For han virker veldig trøtt selvom han nekter å sove igjen![]()
Ja, for det er tydelig noen ganger at han ikke har sovet nok, da han blir stuptrøtt etter 1-2 timer våken.Ja, er mange som våkner tidlig når det skjer mye i utviklingen- og mange sover generelt dårligere da. Kanskje pga de skal bearbeide så mange inntrykk fra dagenEr herlig når de små sover
De små bytter søvnmønster mange ganger før de som regel følger den som de har rundt 2 årsalderen
![]()