Goooood morgen :-) skravletråd for 7. Mars :-)

Da er da samboeren sier også , slapp av og ikkje bekymre deg .. Da e jo heeelt sant , men kjenner eg ble roligere av å lese svaret ditt no enn på lenge !! ;)

Tusen takk , skal smøre meg med tålmodighet !!! :0)

Så bra at jeg kunne berolige deg litt :-) Det som er vanskelig med å sitte på slike forum er at man føler at "alle andre" har det annerledes, og hvis man da ikke har det likt som resten så blir man litt stressa..

Så bra at jeg kunne berolige deg litt :-) Det som er vanskelig med å sitte på slike forum er at man føler at "alle andre" har det annerledes, og hvis man da ikke har det likt som resten så blir man litt stressa..
Ja, det er sant ! Prøver å ikkje henge meg opp i alle andre , for eg vet at det er så forskjellig , men no måtte eg bare før eg overga meg til negativiteten ;p
Ha ein fin dag du ;)

Jeg skal også henge ut fuglefrø og meiseboller i dag. Helt sinnssykt hvor fort matfatet her blir tomt! Trivelig med småfugl utafor vinduet når man spiser frokost da :)
Ja det er så koselig :) å siden det er observert en kjempesjelden fugl fra sibir i området her jeg bor, hadde det jo vært spennende å se om han kommer i min hage også :D hihi

heyhey... har et lite spørsmål som eg håper noen kan svare på, vi er nettopp begynnt å prøve så har sluttet på p-sprøyten (skulle tatt ny midt i feb) fikk mens 12. feb. EL rundt 25/26 og på tirsdag 5 mars. nøyaktig en uke etter El og en uke før forventet mens fikk eg smerter i underlivet og onsdag(igår) kom det noe lyslys rosa utflod. i dag har det gått over til å være litt mer brunt, men ikke noe friskt blod. går med truse innlegg men det kommer ingenting i det, kun på papiret etter toalettbesøk. noen som aner hva dette kan være??

heyhey... har et lite spørsmål som eg håper noen kan svare på, vi er nettopp begynnt å prøve så har sluttet på p-sprøyten (skulle tatt ny midt i feb) fikk mens 12. feb. EL rundt 25/26 og på tirsdag 5 mars. nøyaktig en uke etter El og en uke før forventet mens fikk eg smerter i underlivet og onsdag(igår) kom det noe lyslys rosa utflod. i dag har det gått over til å være litt mer brunt, men ikke noe friskt blod. går med truse innlegg men det kommer ingenting i det, kun på papiret etter toalettbesøk. noen som aner hva dette kan være??
Kan være festeblødning

hvor lenge kan det vare?? hadde en truende abort som endre trist for noen år siden så er litt engstelig ang graviditet og blødninger

Jeg har hatt festeblødning i alle mine 3 svangerskap og hos meg har det vært lyst rosa på papiret på et tørk ca. 7dpo. Men det er nok litt forskjellig fra kvinne til kvinne. Er du helt sikker på når du hadde EL?

Masse lykke til:) krysser fingrene for at den lille vil vise seg frem:) du har to jenter fra før?

Har en gutt som blir ni år og så har jeg en jente på tre. Her gjemte det seg en gutt :-) Så da blir det en del shopping fremmover :-) Har litt etter gutten men mye er sikkert for gammelt til å bli brukt, men nå kan jeg gå gjennom det med god samvittighet :-)

Ja vi giftet oss 22.september. Hva med dere? :) Bildet er fra bryllupet ja..vi hadde hest og vogn :)

Så nydelig! Det hadde jeg lyst på også, men hadde ganske stramt budsjett. Det kosta 20 000 å fikse hest og kjerre :( Vi giftet oss i botanisk hage den 4 august :)

Back
Topp