Goooood morgen :-) skravletråd for 7. Mars :-)

I dag skal jeg vaske over huset:) så mulig gå på jakt inni kottet etter jente baby klærne etter storesøster. Var på ul i går ikke den ordinære da. Og vi får jente:) så klør i fingrene etter bare å se:) spennende med alle som skal på oul i dag da! Gleder meg til oppdateringer.

I dag skal jeg vaske over huset:) så mulig gå på jakt inni kottet etter jente baby klærne etter storesøster. Var på ul i går ikke den ordinære da. Og vi får jente:) så klør i fingrene etter bare å se:) spennende med alle som skal på oul i dag da! Gleder meg til oppdateringer.
Å dette er det jeg gleder meg mest til. Finne frem alt tøy gå igjennom vaske og ligge i komode. Håper jeg får vite hva det blir. Da kan jeg starte allerede i helgen.

Stas! Gratulerer :) Håper dere får en trivelig kveld :) Jeg og mannen min hadde vel i grunn et 3 års jubileum i februar, men det gikk oss litt hus forbi :p Har ikke vært så flinke på å feire den i grunn. Men nå har vi jo fått en bryllupsdag, så da få vi heller vektlegge den :)

Dere andre: Feirer dere årsjubileum? Dere som har bryllupsdag også?

Vi er ikke så flinke å feire oss selv etter at vi fikk barn. Men i starten av forholdet så feiret vi jo hver mnd :-) Nå er det så vidt vi gjør noe spes utav bursdagene våre. Mens barna blir jo feiret flere dager i strekk. Men så har vi ingen bryllupsdag å ta av heller. Hadde nok kanskje blitt at vi hadde feiret den litt. Alltid kjekt å kose seg ekstra med mannen :p

Vi er ikke så flinke å feire oss selv etter at vi fikk barn. Men i starten av forholdet så feiret vi jo hver mnd :) Nå er det så vidt vi gjør noe spes utav bursdagene våre. Mens barna blir jo feiret flere dager i strekk. Men så har vi ingen bryllupsdag å ta av heller. Hadde nok kanskje blitt at vi hadde feiret den litt. Alltid kjekt å kose seg ekstra med mannen :p

Jeg må innrømme at det ikke alltid er fullt så stas med disse feiringene heller jeg da :p Det blir liksom noe kunstig over det. "Nå skal vi KOSE oss", liksom :P

Å dette er det jeg gleder meg mest til. Finne frem alt tøy gå igjennom vaske og ligge i komode. Håper jeg får vite hva det blir. Da kan jeg starte allerede i helgen.
Jaaaa:) er så herlig å finne frem bittesmå babyklær;) storesøster er født i august hun og så det passer så perfekt med alt vi har! Når har du fått time til oul?

Jeg klør litt etter dette selv jeg, spesielt siden det har blitt kjøpt inn en ny kommode bare til bebis. Men jeg syns det er litt tidlig enda jeg da... Men det er jo så koooselig!

Jaaaa:) er så herlig å finne frem bittesmå babyklær;) storesøster er født i august hun og så det passer så perfekt med alt vi har! Når har du fått time til oul?

Jenta mi kom i januar så blir nok ikke alt som stemmer helt. Men den første tiden er det vel langarma bodyer og strømpebukse som gjelder uansett? Blir det veldig varmt så får h*n ligge i bare bleien :-) Har time kl 1330. Er så utrolig redd for at ikke alt er som det skal. Dette er jo min tredje, kan man være så heldig å få tre friske barn og ha lette svangerskap uten kvalme osv? Har en bitteliten mage og skal være 18 uker på vei. Håper tiden til oul går fort :-)

Jeg klør litt etter dette selv jeg, spesielt siden det har blitt kjøpt inn en ny kommode bare til bebis. Men jeg syns det er litt tidlig enda jeg da... Men det er jo så koooselig!

Nei, blir jo aldri for tidlig. Da får en jo mulighet til å gå igjennom det flere ganger (selv om det sikkert ikke skjer for med to andre små som krever sitt jobb og hjem så blir det nok tatt litt og litt i veldig små ettapper, kanskje alt blir klar til Aug)

Nei, blir jo aldri for tidlig. Da får en jo mulighet til å gå igjennom det flere ganger (selv om det sikkert ikke skjer for med to andre små som krever sitt jobb og hjem så blir det nok tatt litt og litt i veldig små ettapper, kanskje alt blir klar til Aug)

jeg visste ikke kjønn første gangen heller, så alt jeg har av nyfødttøy er i nøytrale farger. Selv om vesla kom i mars, så er det vel som du sier body/strømpebukser/sparkebukser det går i i starten uansett. Og jeg bruker ull sommer som vinter. Jeg har mista oversikt over hva jeg har og hva jeg trenger, så jeg burde vel egentlig starte snart jeg også :P

I dag er jeg hjemme.. Er blitt sykemeldt 20% fra jobben min, så i dag skal skuldrene senkes og jeg skal å besøke en venninne som har en liten jente på 10 mnd..koselig :) Utrolig deilig å ha energi til å treffe venninne igjen.. Kan ikke huske sist jeg så henne..

Stas! Gratulerer :) Håper dere får en trivelig kveld :) Jeg og mannen min hadde vel i grunn et 3 års jubileum i februar, men det gikk oss litt hus forbi :p Har ikke vært så flinke på å feire den i grunn. Men nå har vi jo fått en bryllupsdag, så da få vi heller vektlegge den :)

Dere andre: Feirer dere årsjubileum? Dere som har bryllupsdag også?
Vi er ikke gift, men hadde 3årsjubileum nå i februar.. Markerte det litt, men ikke annet en filmkveld og kos hjemme..

Jenta mi kom i januar så blir nok ikke alt som stemmer helt. Men den første tiden er det vel langarma bodyer og strømpebukse som gjelder uansett? Blir det veldig varmt så får h*n ligge i bare bleien :-) Har time kl 1330. Er så utrolig redd for at ikke alt er som det skal. Dette er jo min tredje, kan man være så heldig å få tre friske barn og ha lette svangerskap uten kvalme osv? Har en bitteliten mage og skal være 18 uker på vei. Håper tiden til oul går fort :-)
Det er veldig sant:) har samme tanker som deg jeg også. Venter nr 3 og tror ikke helt at det har gått opp for meg ennå. Men alt vell så langt så da får vi tro det går veien! Heldig du som slipper kvalmen. Var kvalm med jenta mi lenge, kvalm noen uker med gutten og ekstrem kvalm nå(jente) har du magefølelse på kjønn? Så utrolig spennende altså

Idag sitter eg heime på sofaen og nyter fridagen ene og aleine ! Men det er en ting som plager meg , eg er 16 + 3 dg og har siden veke 15 kjent liv kvar dag , men no er dette fjerde dagen eg ikkje kjenner nåke .. :/
Har ei jente frå før , så kjenner igjen dei deilige bevegelse , og no kjenner eg at eg fokuserer alt for mykje på da at eg ikkje kjenner , tenker ikkje på annet .. E da normalt ? Treng eg bekymra meg? Overdriver eg?
Med Nr 1 så kjente eg jo da ikkje så tidlig , så eg kan liksom ikkje svara meg sjølv ;p

Lykke til alle som skal på UL Idag :-)

Det er veldig sant:) har samme tanker som deg jeg også. Venter nr 3 og tror ikke helt at det har gått opp for meg ennå. Men alt vell så langt så da får vi tro det går veien! Heldig du som slipper kvalmen. Var kvalm med jenta mi lenge, kvalm noen uker med gutten og ekstrem kvalm nå(jente) har du magefølelse på iokjønn? Så utrolig spennende altså
Det er nok litt som du du sier. Har ikke gått opp for meg i det heletatt. Har litt jentefølelse. men tror innimellom at det er bare fordi jeg ønsker det for da har jeg jo alt fra før. Innimellom så tenker jeg gutt? Håper jeg får vite idag

Det er nok litt som du du sier. Har ikke gått opp for meg i det heletatt. Har litt jentefølelse. men tror innimellom at det er bare fordi jeg ønsker det for da har jeg jo alt fra før. Innimellom så tenker jeg gutt? Håper jeg får vite idag
Masse lykke til:) krysser fingrene for at den lille vil vise seg frem:) du har to jenter fra før?

Idag sitter eg heime på sofaen og nyter fridagen ene og aleine ! Men det er en ting som plager meg , eg er 16 + 3 dg og har siden veke 15 kjent liv kvar dag , men no er dette fjerde dagen eg ikkje kjenner nåke .. :/
Har ei jente frå før , så kjenner igjen dei deilige bevegelse , og no kjenner eg at eg fokuserer alt for mykje på da at eg ikkje kjenner , tenker ikkje på annet .. E da normalt ? Treng eg bekymra meg? Overdriver eg?
Med Nr 1 så kjente eg jo da ikkje så tidlig , så eg kan liksom ikkje svara meg sjølv ;p

Lykke til alle som skal på UL Idag :)

Du trenger ikke å kjenne liv hver dag så tidlig, selv om du har gjort det i lengre perioder tidligere. Det er ikke før i uke noen og 20 du skal kjenne liv hver dag :) Så ikke bekymre deg. Babyen er ennå liten og det er mye som kan spille inn i forhold til det å kjenne bevegelse :) Så prøv å slapp av og ikke bekymre deg :)

Jeg kjente ikke liv annet enn uke 25 og 26 sist svangerskap. Det er IKKE normalt :P

Du trenger ikke å kjenne liv hver dag så tidlig, selv om du har gjort det i lengre perioder tidligere. Det er ikke før i uke noen og 20 du skal kjenne liv hver dag :) Så ikke bekymre deg. Babyen er ennå liten og det er mye som kan spille inn i forhold til det å kjenne bevegelse :) Så prøv å slapp av og ikke bekymre deg :)

Jeg kjente ikke liv annet enn uke 25 og 26 sist svangerskap. Det er IKKE normalt :P
Da er da samboeren sier også , slapp av og ikkje bekymre deg .. Da e jo heeelt sant , men kjenner eg ble roligere av å lese svaret ditt no enn på lenge !! ;)

Tusen takk , skal smøre meg med tålmodighet !!! :0)

Back
Topp