Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med jubileumet! Skal dere feire? Jeg skal snart på OUL <3
God mårran!!
Her er jeg hjemme med frøkna, så vi skal prøve å kose oss som best vi kan... klør i fingrene etter å male/pusse opp noe, men vet ikke helt hva ;P så det skal jeg finne ut i dag, og vaske badet, noen klær, og henge ut mat til småfuglene i trærne
God morgen jenter!
Hva er planene for dagen?
I dag har jeg hatt kjæreste i 4 år <3
Gratulerer så mye med 4 år!
Jeg skal på OUL i dag kl.10. Er såååå spent!!
Jeg har sett at flere av disse skravletrådene ender opp litt som sånne "statusoppdateringer". Alle skriver bare hva de skal, driver med, etc, men svarer sjelden på andres innlegg liksom. Da blir det lite skravling
Ja, blir vel fort slik.. Kanskje vi er for fornuftige til å være med på sånne skravlekonkurranser der det er om å gjøre å skrive mest? Tipper vi hadde vunnet hvis de hadde sett på innhold på innleggene, for vi er ganske flinke til å ha meningsfulle samtaler synes nå jeg
Stas! Gratulerer Håper dere får en trivelig kveld Jeg og mannen min hadde vel i grunn et 3 års jubileum i februar, men det gikk oss litt hus forbi Har ikke vært så flinke på å feire den i grunn. Men nå har vi jo fått en bryllupsdag, så da få vi heller vektlegge den
Dere andre: Feirer dere årsjubileum? Dere som har bryllupsdag også?
God morgen jenter!
Så artig. Mannen min og jeg hadde også 3års jubileum i februar Feiret det dog ikke fordi jeg var så kvalm... Blir nok også til at vi vektlegger bryllupsdagen istedenfor
Lykke til på oul!!Gratulerer med jubileumet! Skal dere feire? Jeg skal snart på OUL <3
Gratulerer med 4 års dag! Håper dere får mange fler som kommer.God morgen jenter!