Goooood morgen :-) skravletråd for 7. Mars :-)

Gratulerer med jubileumet! Skal dere feire? Jeg skal snart på OUL <3

Takk! :) Vi feiret på tirsdag, for da hadde vi barnevakt.. Da var vi ute å spiste, men tenkte jeg skulle lage noe ekstra god mat hjemme i kveld da, og gjøre det litt koselig etter gutten er lagt :)

Så spennende med ultralyd :) Gleder meg til oppdateringstråd :)

God mårran!!
Her er jeg hjemme med frøkna, så vi skal prøve å kose oss som best vi kan... klør i fingrene etter å male/pusse opp noe, men vet ikke helt hva ;P så det skal jeg finne ut i dag, og vaske badet, noen klær, og henge ut mat til småfuglene i trærne :)

Jeg har sett at flere av disse skravletrådene ender opp litt som sånne "statusoppdateringer". Alle skriver bare hva de skal, driver med, etc, men svarer sjelden på andres innlegg liksom. Da blir det lite skravling ;)

God mårran!!
Her er jeg hjemme med frøkna, så vi skal prøve å kose oss som best vi kan... klør i fingrene etter å male/pusse opp noe, men vet ikke helt hva ;P så det skal jeg finne ut i dag, og vaske badet, noen klær, og henge ut mat til småfuglene i trærne :)

Jeg skal også henge ut fuglefrø og meiseboller i dag. Helt sinnssykt hvor fort matfatet her blir tomt! Trivelig med småfugl utafor vinduet når man spiser frokost da :)

Gratulerer så mye med 4 år! :)

Jeg skal på OUL i dag kl.10. Er såååå spent!! :)

God Morgen :) Her er barna levert i bhg og jeg er hjemme alene :) Skal rydde litt og vaske klær og brette klær :)

God morgen jenter! :)

Hva er planene for dagen?

I dag har jeg hatt kjæreste i 4 år <3

Stas! Gratulerer :) Håper dere får en trivelig kveld :) Jeg og mannen min hadde vel i grunn et 3 års jubileum i februar, men det gikk oss litt hus forbi :P Har ikke vært så flinke på å feire den i grunn. Men nå har vi jo fått en bryllupsdag, så da få vi heller vektlegge den :)

Dere andre: Feirer dere årsjubileum? Dere som har bryllupsdag også?

Jeg har sett at flere av disse skravletrådene ender opp litt som sånne "statusoppdateringer". Alle skriver bare hva de skal, driver med, etc, men svarer sjelden på andres innlegg liksom. Da blir det lite skravling ;)

Ja, blir vel fort slik.. Kanskje vi er for fornuftige til å være med på sånne skravlekonkurranser der det er om å gjøre å skrive mest? :) Tipper vi hadde vunnet hvis de hadde sett på innhold på innleggene, for vi er ganske flinke til å ha meningsfulle samtaler synes nå jeg :)

Ja, blir vel fort slik.. Kanskje vi er for fornuftige til å være med på sånne skravlekonkurranser der det er om å gjøre å skrive mest? :) Tipper vi hadde vunnet hvis de hadde sett på innhold på innleggene, for vi er ganske flinke til å ha meningsfulle samtaler synes nå jeg :)

Haha, ja! Da hadde vi kanskje hatt en sjanse :P

Gratulerer :)
Idag skal jeg jobbe kun en time, så etter det skal jeg ut med mannen. Det blir sikkert noen klær til lille gutt i magen.

Dumt at det ikke går an å sitere flere innlegg egentlig :-/

Lykke til CoffeeCup som skal på OUL, gleder meg til oppdateringstråd. Er jo bare en halvtime til timen din nå :)

Smurfeline1983: Høres ut som en bra plan, jeg ligger etter på klesvasken for tiden.. Så skal prøve å avspasere fra jobb i morgen og shine opp litt hjemme.. Vi holder på å pusse opp både gangen og vaskerommet, men det helvete med IKEA er jo at det ofte mangler deler da, så gangen skulle være ferdig i går, men vi hadde ikke fått skinner og slik til skyvedørene, så sånn går no dagan.. :) Vaskerommet blir ferdig i helga og det blir såååå fint.. Kanskje jeg greier å like klesvask? :P

Ane_Rikke: Vi kommer nok til å "markere" dagen hvis vi blir gift og, men det er fordi jeg er dronninga av merkedager da.. Hehe, jeg liker godt å ha en unnskyldning for å finne på noe hyggelig sammen :)

Stas! Gratulerer :) Håper dere får en trivelig kveld :) Jeg og mannen min hadde vel i grunn et 3 års jubileum i februar, men det gikk oss litt hus forbi :P Har ikke vært så flinke på å feire den i grunn. Men nå har vi jo fått en bryllupsdag, så da få vi heller vektlegge den :)

Dere andre: Feirer dere årsjubileum? Dere som har bryllupsdag også?

Så artig. Mannen min og jeg hadde også 3års jubileum i februar :) Feiret det dog ikke fordi jeg var så kvalm... Blir nok også til at vi vektlegger bryllupsdagen istedenfor :)

Jeg skal egentlig skrive en skoleoppgave, men jeg finner ikke helt motivasjon eller tiltak :p Så det blir vel å strikke litt, vaske litt klær og sove litt. Mannen kommer tidlig hjem i dag, så da er jeg i hvert fall ikke alene hele dagen :) Også fylle på med fuglemat da, som sagt.
Vi har en liten kafé oppe på senteret her, og vesla har fått helt dilla på å være der. Da får hun is, og jeg drikker kaffe, også spiller vi kort. Hun spurte pent om vi ikke kunne dra på kafé i dag, så det er mulig vi henter henne litt tidligere i barnehagen og tar et kafébesøk alle sammen :)

Så artig. Mannen min og jeg hadde også 3års jubileum i februar :) Feiret det dog ikke fordi jeg var så kvalm... Blir nok også til at vi vektlegger bryllupsdagen istedenfor :)

Da går jeg ut i fra at dere giftet dere i fjor? Er det fra bryllupet ditt profilbildet er tatt?

Back
Topp