Goood mandags morgen!!

lillasmurf

Elsker forumet
GOOOOD MORGEN ALLE MAI-SNUPPER!!![:D]
Håper alle har sovet godt i natt og at en flott vårdag med SOL venter![;)]
Her startet dagen for en time siden - helt satt ut jeg... Er ingen mellomting. Enten sover jeg til 12-13, eller jeg står opp 06![8|][:D]hehehe..

Her er ikke planene mange idag. Nå skal jeg nyte en kopp te og se på sola som står opp![:)]
Ha en vakker april-morgen alle sammen! Vær finke rugere![;)]

*klem*

[:D] Goood morgen.

Akkurat trøkket noen skiver ned. 10 min og så er det avgårde til bussen, jobb i dag. Seinvakt til halv fem og hvis formen er grei blir det trening etterpå.

ORIGINAL: Babbs

Akkurat trøkket noen skiver ned. 10 min og så er det avgårde til bussen, jobb i dag. Seinvakt til halv fem og hvis formen er grei blir det trening etterpå.

Her skal jeg også på jobb og seinvakt til halv fem.....[&:] syns det har vært tøft med seinvakt, men jeg prøver i dag. skal ha det i morgen også, mulig jeg spør styreren min om litt omrokkering der.....er jo fint vær ute og da er alt mye lettere, men jeg blir så forbaska sliten av å være så lenge ute sammen med barna i bhg.
trening i dag....nja....kanskje jeg stikker bort hvis noen andre skal samme vei. er for langt for en stor mage å sykle (og vondt!) og uten lappen orker jeg ikke stresse med det....kanskje jeg går en tur.

ha en flott april dag!! [:)]

God morgen[:D] Har kjørt barn i barnehage, sendt avgårde gubben, lufta bikkja en snar tur, mata kaninene og kosa litt med kaninbebisene. Og nå sitter jeg og lærer meg en ny sang som jeg og sambo skal spille inn på cd i helgen[:)] Skal til JM klokken 11, og er veldig spent på det[:)] 

Ha en fin fin vårdag jenter[:D]

God morgen ja! Nå skal jeg til legen på svangerskapskontroll, og så skal jeg nyte sola med ei venninne..[:D]

God morgen[:D]
første dag i permisjonen her i dag, sov/lå i senga til kl 10, så no er det litt data og tv tid, så skal eg vaske  litt kle og rydde på barnerommet... Nydelig vær her i dag å,så må prøve å få litt tid ute i sola å[:D]
ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen[:D]

Her skinner solen, det er og varmt(i solen), så eg skal straks ut på terrassen og sole meg litt før den lille kommer! [8D]

Ellers har eg ingen planer i dag, bare slappe av!!

hehe. Jeg har hatt et merkelig døgn. Igår følte jeg meg sååå tipp-topp!
Og i natt sov jeg kjempegodt (med unntak av doturer da,) fram til klokka 4 da jeg plutselig var lys våken. Lå en goood stund å prøvde å sovne igjen, forgjeves... Sto opp og pakket ferdig sykehushus-bag. Så var energien borte vettu og jeg sank sammen og klarete ikke sette meg opp før sambo kom med frokost i 6-6.30 tiden. Har vært bedre etter det og ordnet litt, men kjenner jeg må ta det litt med ro idag[:D]

Sola stråler da og jeg er fornøyd med det jeg, så ikke noe klag herfra idag[:D]

God formiddag :)

Jeg har faktisk nettopp våknet, sovet kjempe godt i natt også! :D Blir nok ingen planer her i dag heller, får kanskje besøk, men har ikke hørt noe. Så regner med jeg blir sittende her ;p

Ha en fin dag alle sammen :)

Heisann[:)] 
Her våknet snuppa klokka 7 så da var det bare å stå opp..
Vi hadde en treeeg morgen, og hun var vel i bhg halv 10[8D] 
Jeg sovnet når jeg kom hjem igjen[8|] Nå sitter jeg å dytter i meg en blåbær muffin.. [8D]

Planen for dagen er:
  • Vaske klær
  • Skifte gardiner på rommet til snuppa
  • Tømme oppvaskmaskinen
  • Farge håret

Hmm.. Må komme igang snart.. [:-][8|]

God formiddag jenter!
Her starta dagen tidlig, har vært på kontroll hos JM og alt var greit tror jeg...litt spor av protein i urinen så nå ville ho at jeg skulle komme en gang i uka framover. Også tok jeg turen innom NAV for å høre hvordan det gikk med svangerskapspengene...ikke noe svar å få der selvfølgelig, men ho skulle ringe og purre for meg for nå er jo fristen ute.
Ellers er det full halsbrann her i dag, LOVE it! [:'(]
Burde vel spise litt, men har mest lyst å legge meg litt igjen, blei så innmari trøtt nå.
Også må jeg jo få sendt avgårde hemmeligvennpakken...jepps, det må jeg!
Ha en strålende dag og nyt sola [:D]

For øyeblikket slapper jeg av og ser på film, men planen ellers for dagen er å vaske resten av klesvasken, ta oppvasken og brette melkekartonger [8D]

Så kommer min mor på besøk senere i dag og skal lage middag - så det slipper vi i alle fall. Har fikset noe for henne som hun skal hente (er den uoffisielle redaktøren i Maleklatten - et blad for malerforeningen hun er medlem i) og har nå laget det så godt som ferdig. Det blir jo litt sånn at når man har en mor som bare elsker å ta på seg altfor mye arbeid, men mangler det minste fnugg av pc egenskaper, ender man opp med å gjøre alt sånn for henne. [;)]

For en gangs skyld startet dagen halv 8:) Ikke ofte det gitt.. Lillegutt sov lenger enn han pleier gitt.. Deilig. Vi stod opp, så på Pingu, postman pat og franklin mens vi spiste frokost. Så dro vi avgårde til mimmi(mormor), var der litt før jeg sa hadet til lillegutt og dro hjem. Nå har jeg sittet litt på BV, satt på en vaskemaskin og hører på radioen[:)] Tenkte jeg skulle gjøre litt husarbeid før jeg drar avgårde i halv to tida for å hente lillegutt, mamma og broren min. Vi skal en tur på senteret. Så må jeg huske å sende avgårde hemmelig venn pakka i dag. Og kjøpe inn litt av hvert til bursdagsselskapet som vi skal ha til lørdag[:)]
Ha en fin dag, vennen!!

Jeg har virkelig gjort ingenting i dag, huffameg...
Våknet ca 8.30 og det eneste fornuftige jeg har gjort er å spise frokost samt rydde restene etter at vi hadde middagsbesøk i går[8D] Planene for dagen er å klare et par klesvask, rydde litt i kjelleren, lage en stor gryte med lapskaus og kanskje tenke på å begynne og pakke fødebagen[:D]
Men hva som faktisk blir gjort i løpet av dagen er en helt annen ting[;)]

ORIGINAL: Tassen_2

Ha en fin dag på jobb.. og lykke til på trening.. du er jo kjempe sprek!!! Heldigen[8|]

ORIGINAL: hæppi28

Her skal jeg også på jobb og seinvakt til halv fem.....[&:] syns det har vært tøft med seinvakt, men jeg prøver i dag. skal ha det i morgen også, mulig jeg spør styreren min om litt omrokkering der.....er jo fint vær ute og da er alt mye lettere, men jeg blir så forbaska sliten av å være så lenge ute sammen med barna i bhg.
trening i dag....nja....kanskje jeg stikker bort hvis noen andre skal samme vei. er for langt for en stor mage å sykle (og vondt!) og uten lappen orker jeg ikke stresse med det....kanskje jeg går en tur.

ha en flott april dag!! [:)]

Hehe holdt på å sovne i pausen da og ryggen har streeeeiiiket i dag. Må nok snart roe ned løfting, bæring, bleieskifting, legging i vogn, løfting ut av tripptrappstoler........
Jobber med de minste, 1-3 år.

Er jo 40 % sykemeldt og hadde aldri klart dette i 100% stilling lenger. Ikke føler jeg at jeg kan sitt og syte og si : dere må ta all løftingen [8|]
Joda, vi har rett til tilrettelegging og alt det der.
Men da må jo de andre 2 ta min del av arbeidet, løfte mer osv osv og da vil de til slutt også bli sykemeldt.
Vil jo helst klare alt som jeg greide før [:D]

Og treningen ? pyyyseopplegg [:)]
Lette vekter og pyseøvelser (for å være meg) Hehe, fikk beskjed av treneren sist jeg fikk nytt program for ett par uker siden at jeg fikk ikke ta noen stønt nå, rolige greier, lette vekter og bare kosekose.
Prøver å få inn 2 treningsøkter i uken, 10 min lett oppvarming på tredemølle, ca en time styrke og 20 min på syncro/ellipse/skimaskin.
Åsså går jeg på gravidtrening på tirsdagen, opplegg via kommunen. Gratis i arbeidstiden.

Hehe og typen klager nesten, sånn småsyting : skal du trene i dag også ?

Jaja, han burde visst bedre, pleier å være rimelig treningsnarkoman, før jeg traff ham var det ca 6 dager uken..... [;)]

Back
Topp