ORIGINAL: Tassen_2
ORIGINAL: Babbs
[:D] Goood morgen.
Akkurat trøkket noen skiver ned. 10 min og så er det avgårde til bussen, jobb i dag. Seinvakt til halv fem og hvis formen er grei blir det trening etterpå.
Ha en fin dag på jobb.. og lykke til på trening.. du er jo kjempe sprek!!! Heldigen[8|]
ORIGINAL: hæppi28
ORIGINAL: Babbs
[:D] Goood morgen.
Akkurat trøkket noen skiver ned. 10 min og så er det avgårde til bussen, jobb i dag. Seinvakt til halv fem og hvis formen er grei blir det trening etterpå.
Her skal jeg også på jobb og seinvakt til halv fem.....[&:] syns det har vært tøft med seinvakt, men jeg prøver i dag. skal ha det i morgen også, mulig jeg spør styreren min om litt omrokkering der.....er jo fint vær ute og da er alt mye lettere, men jeg blir så forbaska sliten av å være så lenge ute sammen med barna i bhg.
trening i dag....nja....kanskje jeg stikker bort hvis noen andre skal samme vei. er for langt for en stor mage å sykle (og vondt!) og uten lappen orker jeg ikke stresse med det....kanskje jeg går en tur.
ha en flott april dag!! [:)]
Hehe holdt på å sovne i pausen da og ryggen har streeeeiiiket i dag. Må nok snart roe ned løfting, bæring, bleieskifting, legging i vogn, løfting ut av tripptrappstoler........
Jobber med de minste, 1-3 år.
Er jo 40 % sykemeldt og hadde aldri klart dette i 100% stilling lenger. Ikke føler jeg at jeg kan sitt og syte og si : dere må ta all løftingen [8|]
Joda, vi har rett til tilrettelegging og alt det der.
Men da må jo de andre 2 ta min del av arbeidet, løfte mer osv osv og da vil de til slutt også bli sykemeldt.
Vil jo helst klare alt som jeg greide før [:D]
Og treningen ? pyyyseopplegg [:)]
Lette vekter og pyseøvelser (for å være meg) Hehe, fikk beskjed av treneren sist jeg fikk nytt program for ett par uker siden at jeg fikk ikke ta noen stønt nå, rolige greier, lette vekter og bare kosekose.
Prøver å få inn 2 treningsøkter i uken, 10 min lett oppvarming på tredemølle, ca en time styrke og 20 min på syncro/ellipse/skimaskin.
Åsså går jeg på gravidtrening på tirsdagen, opplegg via kommunen. Gratis i arbeidstiden.
Hehe og typen klager nesten, sånn småsyting : skal du trene i dag også ?
Jaja, han burde visst bedre, pleier å være rimelig treningsnarkoman, før jeg traff ham var det ca 6 dager uken..... [;)]