nei nå skal jeg ha googlestopp framover. Kjente dråpen var nå når jeg hadde utblandet saft i kjøleskapet som har vært der over en uke som jeg drakk av og da ble livredd for at det var skadelig. Så begynte jeg å google og har googlet lenge for å prøve å finne svar. Hadde ALDRI engang tenkt over det hadde jeg ikke vært gravid. Fant ingen svar på google heller...
Nå er det nok hysteri tror jeg, så setter meg selv en googlestopp. Eneste googlinga som er lov er ting som ikke har med graviditet å gjøre. Noen som er med?? Gøyere å gjøre det sammen med noen! Eventuelt får vi heller spørre hverandre om vi lurer fryktelig på noe.
Hvem er med?
Nå er det nok hysteri tror jeg, så setter meg selv en googlestopp. Eneste googlinga som er lov er ting som ikke har med graviditet å gjøre. Noen som er med?? Gøyere å gjøre det sammen med noen! Eventuelt får vi heller spørre hverandre om vi lurer fryktelig på noe.
Hvem er med?

Jeg er med, men jeg googler ikke foreløpig, så blir enkelt
Har ikke hatt noe å være bekymra for hittils, men vært mye googling de andre gangene jeg har vært gravid, eller generelt ved bekymringer/«symptomer»! Blir jo helt gal! Så jeg er helt med på Google-stopp! Ved sånne ting da, kan jo fortsatt Google andre ting man lurer på, urelatert til graviditeten