Bkno5245262
Første møte med forumet
Litt senere på dagen etter jeg svarte deg sist fikk jeg en stor blødning. Vanligvis har det sluttet å blø ganske raskt, men denne gangen blødde jeg ferskt hver gang jeg satt meg ned på do. Så fikk jo helt panikk. Ringte til legevakten og fikk lov å komme på undersøkelse. Jeg fikk tilbud om at de kunne lytte etter hjerteslag evt gynekologisk undersøkelse for å sjekke om livmoren var åpen. Jeg spurte om de kunne sjekke med ultralyd men det var ikke så aktuelt. Så advarte hun meg med at man mest sannsynlig ikke ville høre hjerteslag med dopler så tidlig. Jeg ble skikkelig bekymret for visste at hvis hun ikke fant hjerteslag med den ville jeg blitt enda mer bekymret. Men heldigvis fant hun hjerteslag med en gang og da kunne vi ta ultralyd 
Dagen etter var vi på ultralyd på KK og alt gikk fint. Nipt testen var heldigvis bra den også. De klarte ikke å se kjønn på ultralyden. Så blir spennende neste gang. Fikk du vite kjønn på første ultralyd?
Har hatt brunt blod i 1,5 uke nå. Så nå begynner jeg nesten å bli herdet for dette blodet. Har unnet meg en tur til Spania denne uken så nå skal jeg nyte litt sol og varme. Har ikke komt igang med treningen enda. Fikk aktivitetsforbud på legevakten også glemte jeg å spørre på KK.
Du er modig som hopper ut i det med samleie da. Her frister det ikke et sekund, men hadde trolig ført til blødninger hos meg uansett.
Husker du når du fikk synlig mage? Synes det tar så lang tid og jeg er i uke 17 nå.

Dagen etter var vi på ultralyd på KK og alt gikk fint. Nipt testen var heldigvis bra den også. De klarte ikke å se kjønn på ultralyden. Så blir spennende neste gang. Fikk du vite kjønn på første ultralyd?
Har hatt brunt blod i 1,5 uke nå. Så nå begynner jeg nesten å bli herdet for dette blodet. Har unnet meg en tur til Spania denne uken så nå skal jeg nyte litt sol og varme. Har ikke komt igang med treningen enda. Fikk aktivitetsforbud på legevakten også glemte jeg å spørre på KK.
Du er modig som hopper ut i det med samleie da. Her frister det ikke et sekund, men hadde trolig ført til blødninger hos meg uansett.
Husker du når du fikk synlig mage? Synes det tar så lang tid og jeg er i uke 17 nå.
Så nå har jeg endelig kjent på lysten til å kjøpe inn litt ting. Var i Spania igjen forrige uke og da shoppet jeg masse babyklær på primark. Helt utrolig hvor billig det er der sammenlignet med klær her hjemme